Gå til innhold

Hva koster det for en vanlig 2D ultralyd i Oslo?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som vet dette, og evt. hvor vi kan gjøre det?

Vi er veldig nysgjerrige på hvilket kjønn vi venter (så det ikke på den ordinære ultralyden), men det er ikke såå viktig for oss at vi vil prioritere å betale 1500,- for det (er det ikke det det koster for 3D i Oslo?). Er det rimeligere med 2D, eller koster det det samme?

Hvor lang ventetid er det, og når i svangerskapet er sjansen for å se det størst? Jeg er nå i uke 23.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Balderklinikken tar 8-900, men da kommer bilder oppå det. Ikke sikker på hva det koster. Når som helst etter 14-15 uker kan man se det, men det avhenger litt av flaks om barnet ligger riktig:) Jeg skal på Majorstuklinikken og ta 3d ul, valgte disse fordi det "bare" var 3 uker å vente..Jammen poppis å ta 3d ultralyd:) Og etter at oslo c.legesenter og byporten slutta med det har vel de 2 som er igjen blitt rent ned av gravide damer:)

Skrevet

Det koster 800,- på smestadgynekologene, og det er ikke spesielt lang ventetid!! Dr.Huseby er der tirsdag på kveldstid og er kjempeflink!!

Skrevet

Jeg var på Byporten Legesenter, kostet 750,-

Veldig hyggelig og dyktig jordmor.

Skrevet

Jeg var på Oslo City legesenter og det kostet 950,- Lurer på om det er samme Dr. Huseby som nevnt i et tidligere svar, hvis ikke kan det nevnes at denne Dr. Huseby også er en kjempehyggelig fyr!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...