mammatil2 nydelige jenter <3 Skrevet 18. juni 2006 #1 Skrevet 18. juni 2006 Og så funnet tilbake til mannen din etterpå? jeg finner at jeg stadig er betatt av andre menn (2 stk har det vært) og her i heimen går det ikke så bra med forholdet. Føler meg som en utrolig stor DRITT da jeg har en utrolig snill mann som er flink med datteren vår, husarbeid og vi har det morsomt sammen. Problemet er at vi "bare" er venner og ikke kjærester lenger, vært slik siden i fjor høst. Og det at jeg nå har begynt å føle noe for andre menn er vel ikke akkurat et godt tegn....men er det noen som har klart å komme i "rett spor" igjen når det har gått så langt????
Gjest Skrevet 18. juni 2006 #2 Skrevet 18. juni 2006 I alle langvarige forhold vil alle på et eller annet tidspunkt være tiltrukket av noen andre. Ikke foruser så fælt på det. Så lenge du ikke kontakter de eller har sex med de er du ikke utro. Tillat deg og ha fantasier, men prøv å skvise inn litt "bare dere" tid i forholdet ditt. Sexlivet går opp og ned i alle folhold, men prøv å bevare en følelsesmessig nærhet og snakk om ting men mannen din (og du trenger ikke og fortelle at du synes den og den er heit.) Sexen kommer hvis du ikke presser deg og prøver å ikke la det plage deg. Prøv å tenk tilbake til når dere to møttes og var nyforelska. Var det noen ting dere gjorde sammen eller snakket om som gjorde at du følte deg enda nærmere han? Prøv å finn tilbake til det.Og lykke til:)
mammatil2 nydelige jenter <3 Skrevet 18. juni 2006 Forfatter #3 Skrevet 18. juni 2006 har kontakt med en da, skriver bare noen meldinger egentlig. huff, dette er så fælt. "Godt" å høre at det er vanlig å være tiltrukket andre da, egentlig.
Tildemana Skrevet 19. juni 2006 #4 Skrevet 19. juni 2006 Jada. Jeg synes ikke det har gått så langt som du sier du føler. Jeg var forelsket i en annen i nærmere ett år. Mannen min var bare i vein. Han var nesten degradert til "barnevakt". Jeg gjorde ikke noe med disse følelsen for han andre. Han visste det ikke. Men jeg var helt på tuppa. Sex med mannen min gav meg liksom ikke stort. Men jeg var jo også innstillt på å forbli gift med mannen min. Og det er der jeg tror det meste ligger. Man tar eg valg (ekteskap), og siden glir utfordingen å stå ved det valget. For man slutter ikke ålegge mærke til andre mennesker fordi man gifter seg, og noen ganger kan fprholdet bli utsatt for "tørke" av forskjellige grunner. Det er da man må være sta og huske på hva man har bestemt seg for. Jeg fant tilbake iallefall, så det er fullt mulig. Du bestemmer selv. Og du bestemmer selv hva slags betydning du "legger i " De at du får følelser for andre. Det trenger absolutt ikke bety at du må gå ifra mannen din. Det bestemmer du selv. Det kan jo bety at dere har glemt å pleie forholde litt, en periode...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå