Gå til innhold

Noen som har gått opp i vekt?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Heisann

 

Jeg er i midten/slutten av uke 8 nå og har allerede gått opp 3-4 kilo, ikke spiser jeg mer enn vanlig heller....... jeg har sluttet å røyke så det kan jo være mye derfor da.... noen flere som har meket noe på vekta?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei hei ... eg er ca 6 uker på vei, merker allerede at jeg har fått mage, men d er vel kansje fordi eg føler meg oppblåst.........føler eg spiser mindre enn vanlig, blir fortere mett...

sikkert vanlig å legge på seg sånn som du har gjort,d er vel alt ettersom........lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei! Jeg er 7+0 i dag og har foreløpig ikke gått verken opp eller ned i vekt. Det er veldig individuelt når man begynner å legge på seg og hvor mye...så synes ikke at du skal engste deg for vektøkningen!

Gleder meg masse til kiloene begynner å komme og magen titter frem jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Har ikke gått opp ennå, er 5 + 4 i dag.

Men jeg husker den gangen jeg slutta og røyke, da gikk jeg opp endel (uten å være gravid). Synes du er flink som har sluttet å røyke, så noen få kilo trenger du ikke bekymre deg for...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ca 8 uker og har kanskje gått opp 1 kg...

Ved forge svangerskap sluttet eg å røyke når eg vart gravid (ikke begynt igjen) og da var eg gått opp 6-7 kg i uke 11, 14 kg i uke 30 og 16 kg i uke 40....

Sluttet og trene og sist, men trener no som før...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har heller ikke gått opp noe.. men føler meg ikke vel ang utseende, sikkert pga kvalmen...

Håper jeg ikke går opp så alt for mye.. men det vil tiden vise!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...