Lene 1. Mai Skrevet 18. juni 2006 #1 Skrevet 18. juni 2006 Hva ønsker dere dere til dåpen? Har litt problemer med å skrive en ønskeliste...
lifa og Eline Skrevet 19. juni 2006 #2 Skrevet 19. juni 2006 Vi ønsket oss: Barnebibel, kristne barneboker, bøkene til Torbjørn Egner, Sølv bestikk (kommer nemlig til å bruke det) og ettersom vi har en jente smykker.
katty Skrevet 19. juni 2006 #3 Skrevet 19. juni 2006 Sølvrør til dåpsattesten, skrin til første tann+ første hårlokk, smykkeskrin, smykker (vi har ei jente), barnebestikk i sølv, tinnplate til bilde som er gravert rundt med fødselsdato/klokkeslett etc. epletre e.l som planes i hagen( treet er jo for stort til å få med seg når hun flytter ut en gang, men det er liksom ikke poenget) Ja, jeg kommer ikke på noe mer i farta
katty Skrevet 19. juni 2006 #4 Skrevet 19. juni 2006 Jeg har kommet på mer... En fin gyngehest, barnegyngestol, "Den store eventyrboka"+++++ generelt ting som kan tas vare på.
Gjest irismor Skrevet 20. juni 2006 #5 Skrevet 20. juni 2006 Kardemommeby bolle, kopp og tallerken. Armbånd med gravering på. Spisebestikk, tripp trapp stol.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå