Gå til innhold

Hvordan betaler dere for bryllupet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser det er summer opp i 70-100 000..

Tar dere opp lån da eller har dere spart?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har masse sparepenger, men gjør det likevel så rimelig og enkelt som mulig...reise for oss alle 4 i forkant av bryllupet og fest for 15 gjester en hel helg har vi ca 50 000 kr til.

Skrevet

vi gjør det så enkelt som mulig så vi har delt summen på 3 så mamma og de hjelper til med klær,brudebuket,band,brudesuite,frisør,bil,kaker.

hans foreldre:mat og alkohol

vi har undertøy,blomster dekrasjoner,sko,servietter,lys,ringer syntes det er kjempe flott av de at de hjelper til,overasket oss masse når de tilbød seg det.

skulle bli litte men har nå blitt ganske stort spør du meg,men de har jo noen ord med i bilde de også når de er med å betaler mener jeg ,)

Skrevet

Vi har spart opp litt hver måned. I tillegg går skattepengene vi får igjen rett i potten. I tillegg skal foreldrene våre bidra litt, noe som var veldig overraskende og trivelig:) Mamma og pappa betaler for blomster og borddekorasjoner, servietter og slikt, samt telt som festen skal holdes i. Mine svigerforeldre kjører i skytteltrafikk til sverige og kjøper alkohol. I tillegg bidrar de åp mat-fronten. Resten tar vi selv. Og det blir mer enn man tror:) Men kjekt blir det!

Ikke så lenge igjen til 5 august!

Skrevet

mye hjelp fra mamma og pappa, fått kjole og undertøy av de:o) pluss at de betaler maten og velkomstdrikken.

svigers tror jeg skal spytte i drikken til maten, men de er litt "grådige" av seg så jeg vet ikke helt ennå.

ellers bruker vi skattepenger og feriepenger og kredittkortene våre dersom det røyner på. budsjettet er ca 50 000.

Skrevet

Vi bestemte oss i april for at vi skal gifte oss i sommer, så vi rakk liksom ikke å spare noe...

Men vi er så heldige å eie et småbruk med en del skog. Så det vi gjorde var å selge noe tømmer. Dette er nok til å finansiere et bryllup akkurat slik vi vil ha det :-)

Skrevet

Blir nok litt skattepenger og en del kredittkort.

Ikke særelig økonomisk, men det skal betales fort ned igjen.

Skrevet

Jeg har en fantastisk familie, men vi er ikke spesielt rike!

Vi fikk 10000 av mamma og pappa

10000 av mormoren min

10000 av svigers

Tanten min ordnet blomster-regningen

jeg hadde igjen 25000 fra studielånet mitt (bodde gratis hjemme)

Ellers gikk det på skattepenger og feriepenger!

Det kom på tilsammen 100 000 inklusiv bryllupsreise!

Hadde 60 gjester.

Skrevet

Feriepenger, fått tilbake på skatten, byttet ut gammel bil som var nesten nedbetalt, og tatt opp nybillån for den nye familiebilen, bruker gevinsten av bilsalget til bryllupspotten. Og får litt endel av mine foreldre. Ikke noe særlig fra hans. Og bryllupet blir DYRT!

Skrevet

Her går det med feriepenger, skattepenger, litt oppspart, kjøper alle småting litt underveis, god hjelp fra foreldre, og samboer har akkuart solgt ett hus (snekker) grei bonus der.

Var kjempe nervøs i starten for at vi hadde tatt oss vann over hodet, men det går helt fint. Har ikke planer om å ta lån eller bruke kredittkort..

Skrevet

Samboeren min er sjømann, så han får masse igjen på skatten! Jeg var sjømann i fjor, og får òg endel. :) Vi sparte skattepengene i fjor, sparer i år og til neste år, så jeg tror vi skal klare utgiftene ganske bra. Håper bare at vi ikke blakker oss helt, vi liker å ha en sikkerhetsbuffer, ifall vaskemaskinen ryker o.l

:)

Skrevet

Vi betaler alt selv...har ikke hørt om at noen vil hjelpe hvertfall!! Alle skal inviteres til en hel helg med oss, 2 overnattinger med sengetøy, håndklær og rengjøring inkl.

Alle skal ha det koselig sammen, og alt annet blir enkelt og etter vår smak....

ca 30 000 kr.

Skrevet

Betaler 40000 selv og får 100000 av mamma:)

Blir en flott fest. Elegant, eksklusivt of med vår lille brudesvenn på 9 mnd.

NESTE LØRDAG!!!(da har jeg også IKM)

Skrevet

Heisann!

Vi skal betale d som ikke har me selve bryllupsfesten å gjer.

D vil si kjole med tilbehør,dress,fotograf,bukett,frisør...osv

D vil komme på ca 30 tusen tror eg..

For at me skal klare d så bruker vi skattepenger og feriepengene.

Skal dere betale for hele festen o?

Skrevet

får 10 000 av faren min

5000 av svigerfar

har spart 15 000 selv

Har allerede kjøpt kjole. Vi har et enkelt bryllup, vil koste mellom 30 og 40 000, da er alt inkludert. 40 gjester.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...