Gjest Skrevet 18. juni 2006 #1 Skrevet 18. juni 2006 Hva er det verste med å være alene synes dere? For meg er det ensomheten!
Snuppa! Skrevet 18. juni 2006 #2 Skrevet 18. juni 2006 Hmm,hva skal jeg si,det verste må vel være at jeg ikke har noen å dele gleder og sorger med,at jeg har et barn,men har ikke en ordentlig familie allikevel om du skjønner.
Methos 15pp Skrevet 18. juni 2006 #3 Skrevet 18. juni 2006 ensomheten og det å ikke ha noen å dele gleder og sorger med:(
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 18. juni 2006 #4 Skrevet 18. juni 2006 Hm? At jeg ikke kan få trene eller løpe tur med pelsene når det passer meg. Jeg er ikke ensom i mitt eget selskap. Faktisk blir jeg skremt over hvor godt jeg trives med meg selv.. og jeg har en 'ånkli' familie selvom det bare er oss to og pelsene.
Snuppa! Skrevet 18. juni 2006 #5 Skrevet 18. juni 2006 Hehe,kanskje jeg også skal skaffe meg pelsdyr da
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 18. juni 2006 #6 Skrevet 18. juni 2006 Ja, de er nyttige som reservepappa, bestekompis, varmepute, treningskamerat osv..
Snuppa! Skrevet 18. juni 2006 #7 Skrevet 18. juni 2006 hehehehe *ler* Hva skal man med menn da,når man bare kan ha pelsdyr De er sikkert i bedre humør enn menn også, og slenger ikke fra seg skitne sokker og fyller opp kjøkkenbenken med skitne kopper
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 18. juni 2006 #8 Skrevet 18. juni 2006 Sant!, men det blir en del hår og støv etter de da. Garanterer deg at du ikke kommer til å irritere deg over at de ikke støvsuger etter seg, for det har jeg hørt er vanskelig å gjøre om man har poter. Godt humør er de i stort sett hele tiden ja!! Og takknemlig for litt kos bak øret.
Tøffesnuppeluren Skrevet 18. juni 2006 #9 Skrevet 18. juni 2006 Det absolutt værste, er det å ikke ha noen å dele det lille vidunderet med... Hver gang hun gjør noe nytt, så er man som regel bare alene med henne... I begynnelsen da det ble slutt..så ringte jeg til pappaen hver gang noe nytt hendte...har vel vendt meg litt til det nå..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå