Gå til innhold

Hva er det verste med å være alene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er det verste med å være alene synes dere?

For meg er det ensomheten!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm,hva skal jeg si,det verste må vel være at jeg ikke har noen å dele gleder og sorger med,at jeg har et barn,men har ikke en ordentlig familie allikevel om du skjønner.

Skrevet

ensomheten og det å ikke ha noen å dele gleder og sorger med:(

Skrevet

Hm? At jeg ikke kan få trene eller løpe tur med pelsene når det passer meg. Jeg er ikke ensom i mitt eget selskap. Faktisk blir jeg skremt over hvor godt jeg trives med meg selv.. og jeg har en 'ånkli' familie selvom det bare er oss to og pelsene. :)

Skrevet

Hehe,kanskje jeg også skal skaffe meg pelsdyr da :)

Skrevet

Ja, de er nyttige som reservepappa, bestekompis, varmepute, treningskamerat osv.. ;)

Skrevet

hehehehe *ler* Hva skal man med menn da,når man bare kan ha pelsdyr :) De er sikkert i bedre humør enn menn også, og slenger ikke fra seg skitne sokker og fyller opp kjøkkenbenken med skitne kopper :)

Skrevet

Sant!, men det blir en del hår og støv etter de da. Garanterer deg at du ikke kommer til å irritere deg over at de ikke støvsuger etter seg, for det har jeg hørt er vanskelig å gjøre om man har poter. ;) Godt humør er de i stort sett hele tiden ja!! Og takknemlig for litt kos bak øret. :)

Skrevet

Det absolutt værste, er det å ikke ha noen å dele det lille vidunderet med...:(

Hver gang hun gjør noe nytt, så er man som regel bare alene med henne...

I begynnelsen da det ble slutt..så ringte jeg til pappaen hver gang noe nytt hendte...har vel vendt meg litt til det nå..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...