Gå til innhold

Hva er din flaueste sex opplevelse???

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg feis gubben i ansiktet når han slikket meg.....hehe..

Jeg tror jeg holder meg anonym her jeg

Skrevet

bli ferska av noen som sto å se på bilen våres.... he he! dvs de var på ene siden av bilen og kom gåenes rundt den og der lå vi!

Skrevet

Jeg og min daværende type hadde masse sex den sommeren vi var sammen. Brukte kondom hver gang som ble skylt ned i do.... Problemet var at de bodde på landet, med privat septik-tank. Og av en eller annen grunn sjekket foreldrene hans tanken. Gjett hva som lå og fløt på toppen......

En ting var at foreldrene hans fant ut at vi hadde sex - fy!!!!

En helt annen ting var at vi måtte plukke opp alle kondomene som lå der og fløt. For tenk hva septik -tømme-mannen ville komme til å tro!

Så ikke bare utrolig pinlig, men også helt forferdelig æsj og stink og fysj!

Skrevet

Det må være når jeg sugde typen , og han kom i munnen på meg, ble akkurat usikker på om jeg skulle svelge eller spytte idet det kom!! Så jeg gjorde det som kom mitt imellom, svelgte det i ranghalsen:/

Gjett om jeg hostet å harket og tårene rant!!!!

Men er jo bare morsomt nå i ettertid da.....

Skrevet

Ex`én og jeg hadde anal-sex. Jeg hadde litt vondt i magen. Han kjørte på i ræva. Plutselig sier han: Er det blod? Men nei, det var bæsj! Over kondomen hans. Begynte å grine og løp inn på do. Så ekkelt! Heldigvis tok han det fint og lo av det. Vi slo ikke opp pga. av det. Uff! Var livredd for anal-sex etterpå, men det har aldri skjedd igjen. Har ikke nevnt det for noen.

Passer på at magen er god før jeg får en pikk i ræva nå.

Skrevet

ødela sengen til faren min når han var på ferie. Det var en tre-dobbeltseng. OG den KNAKK sammen. gikk ikke an å reparere igjen...

Skrevet

første samleie i en alder av 20 år.

Skrevet

Da jeg fikk spruten til eksen rett i øyet, hehe. Gjett om det svei og gjorde vondt og var rødt etterpå! Eller da vi hadde hatt sex og han hadde tømt seg inni meg, og jeg trodde det var noe annet som skjedde da det rant ut av meg, hehe.... men vi hadde masse god sex også, da, heldigvis.

Skrevet

jeg og exen hadde gjort det slutt, men vi hadde sex ofte selv om det var slutt.

En dag var exen min hos meg, jeg hadde tatt på sexy undertøy. Ha nå på sengen å pulte meg med dildoen min. DVS han hadde pikken sin i musa mi og dildoen i ræva. Jeg stønnet høyt...

Dørene sto oppe, for på landet hører man besøkende lange vei i bil.

Plutselig sto pappa i gangen utenfor soverommet, å døren var åpen.

Skal si han gikk fort ut igjen da han så oss!!!

Jeg dro på meg en genser å gikk ut til han.

han gliste å jeg var dødsflau.

I dag er jeg gift å har to barn med exen. Pappa har heldigvis ALDRI nevnt noe..

Skrevet

Nå skal dere høre...

Tur på danskebåten.

Jeg traff en type... var temmelig påseiliet etter en større mengdre drikke. Vi forsvant på rommet hans slukket lyset og hadde rå sex... Mitt i samleiet ble jeg edru og skjønte at jeg hadde blitt med en skikkelig stygg fyr på rommet... Jeg sniker meg ut i mørket når han sovner. Litt senere på kvelden finner venninnene mine ut at de skal ha narspill på rommet til typen jeg hadde vært med og kompisen hans... Greit nok det tenkte jeg og ble med.. Han lå fortsatt å sov når vi kom inn. Vi slo på lyset og jeg trodde jeg skulle dø....Herregud. Er det mulig!! Tror dere ikke at jeg har fått "uka" mi på besøk akkurat da jeg hadde sex med han... og på danskebåten er det temmelig hvite sengeklær.... huff huff... Venninnene og kompisen visste at vi hadde rota litt tidligere på kvelden og skjønte tegninga fort. Jeg har aldri vært så flau i hele mitt liv.

Snakket aldri mer med den fyren, gikk å la meg på rommet og sov ut rusen. Gjett hvem som får høre dette hver gang hun er på fylla med venninnene??? Hehehe.

Slå den!! HUFF!!

• 2 uker senere...
Skrevet

jeg var 17 år og hadde min første one-night stand etter en fyllekule.. dro hjem til foreldrene hans, for han bodde hjemme. vi holdt på i flere timer, da vi sto opp etterpå for å snike oss ned på kjøkkenet å spise litt satt faren hans der å sa sint; "åja så det er dere som lager sånn bråk at jeg ikke får sove!". Han bodde flere mil unna meg - ute på landet, så jeg kom meg ikke hjem før kl fire på ettermiddagen.. da hadde jeg spist frokost med hele familien og deltatt på søndagskaffe med familien + besteforeldre. DET var pinlig det!

Skrevet

Hm...

Jeg husker en gang jeg hadde helt rå sex med eksen, jeg sugde intenst, mens han tok en dildo ut og inn i rompa mi. Så kom mamma inn... Jeg tror du forstår resten...

Skrevet

Det var ikke englandsbåten, da?

Har sett et rom som var slik, nemlig...he he. Sikkert flaut for den det gjelder.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...