Anonym bruker Skrevet 18. juni 2006 #1 Skrevet 18. juni 2006 Jenta mi på 10 måneder fikk litt grillpølse i går som jeg hadde tatt av skinnet på.MEn dette var nok litt godt for hu bet av en bit av pølsa og svelget den hel og fikk den i halsen,men etter å ha fått henne opp av stolen og dunket henne i ryggen mens hun hang med hodet ned,så kom den opp igjen...Men fy så skummelt,håper det aldri skjer igjen...JEg ble kjemperedd og fikk så dårlig samvittighet..Hun pleier å få bittesmå biter,men så satt hun og "nappet" i pølsa for hun ville egentlig ha hele selv,og jeg lot henne få ta bite av en bit...Det skal jeg ikke gjøre på lenge.. Føler meg som en helt forferdelig mor...Er jeg en dårlig mor?
Expat Skrevet 18. juni 2006 #2 Skrevet 18. juni 2006 Pølse er det som ofte nevnes som veldig farlig for små barn nettopp pga det passer perfekt i luftrøret. Pussig at luftrøret kan være så stort, forresten! Men er du ikke forlest som meg, så er det heller ikke det mest iøynefallende. Pølser skal altså alltid deles på langs. Du gjorde helt riktig førstehjelp, og det gikk veldig bra! Myke boller og hvitt brød kan også kladde og settes i halsen (pappa'n hadde en episode med Kaia på venteværelset hos legen, kanskje den riktige plassen for slikt??? Slapp å løpe etter dem da, fikset det selv. Druer er en annen ting, ikke ha dem i rekkevidde. Du hører ut som du fikset dette bra, og det blir ikke siste gangen, selv om de fleste er mer udramatiske...Kaia forsluker seg tre ganger til dagen for tiden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå