Happiness♡*en jente&en gutt* Skrevet 17. juni 2006 #1 Skrevet 17. juni 2006 Har alle et turbulent forhold?
mammatil2. Skrevet 17. juni 2006 #2 Skrevet 17. juni 2006 hei! mannen min er fra kurdistan og han er muslim,vi har en jente på 15 mnd. vi har det bra,men litt uenig er vi jo innimellom. dere da? fint å dele litt erfaringer. de fleste her har jo norsk mann.
er det muuulig Skrevet 17. juni 2006 #3 Skrevet 17. juni 2006 både ja og nei...alt etter hva det handler om....hos oss er det meste ang. familie...han er oppvokst med at man gjerne stiller opp myyye mer enn v\hva jeg ser på som vanlig...samme med hvem som betaler for saker og ting....feks: om onkelungene kommer på besøk så er det gjerne med enveis betalt bilett....og det synes jeg er over grensen...mens han synes ikke det....men han kan synes det er håpløst igjen da at jeg ber broren min om å kjøpe noe for meg og han ber om pengene for det ogjen...det er normalt for meg men ikke han.....så hos oss er det meste sånnt da..... bagateller egentlig...men som fort kan bli en dampende het diskusjon-krangel fordi vi begge er rimelig temperemangfulle..... *komisk når en tenker på det....*
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2006 #7 Skrevet 18. juni 2006 Min mann er fra Saudi-Arabia og er sunni-muslim. Men han er voskt opp i USA og Sveits og feirer baade kristne og muslimske helligdager etc. Han er verdens minst kranglevorne. Kunne ikke faatt en bedre mann og har ALDRI angret. Muslimer er ellers veldig generoese. De er ekte gentlmen! Har vaert gift i 5 aar, og har to barn.
mammatil2. Skrevet 18. juni 2006 #8 Skrevet 18. juni 2006 det er mannen min også.vi skal reise til kurdistan i august,gleder meg til å møte svigermor
Happiness♡*en jente&en gutt* Skrevet 18. juni 2006 Forfatter #9 Skrevet 18. juni 2006 Mannen min er fra Pakistan han da. Vi har et greit ekteskap, men krangler litt... Vi har 2 barn. Han forventer så mye av meg, det er det jeg ikke takler så godt. Jeg skal gjøre alt her hjemme, men får ikke lov å bli sliten av det- man blir jo sliten av 2 barn, husarbeid osv. Det jeg sliter mest med er at jeg kan ikke si til noen at vi har krabgla for da er det pga kultur, religion osv... Akkurat som jeg ikke hadde krangla med en norsk mann...?
Happiness♡*en jente&en gutt* Skrevet 18. juni 2006 Forfatter #10 Skrevet 18. juni 2006 mannen min er også sunni muslim. er det trygt å reise til Kurdistan nå? Jeg har et litt anstrengt forhold til min svigermor jeg da...hehe..hun skal bestemme alt, og det er litt vanskelig for meg når vi er der nede i PK. Bor dere i nærheten av Oslo?
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2006 #11 Skrevet 18. juni 2006 jeg fatter ikke at dere tørr.....en dag smeller det....kanskje
Happiness♡*en jente&en gutt* Skrevet 18. juni 2006 Forfatter #12 Skrevet 18. juni 2006 Tør hva? Smeller hvordan da?? Nå provoserte du meg grådig! Mannen min har aldri vært voldelig om det er det du mener! Og venninna mi fikk bank av den norske samboeren sin! Med turbulent mente jeg krangling om det ble uklart for deg. Fatter ikke at du kan slenge sånt her inne!
I`II (never) fly away Skrevet 18. juni 2006 #13 Skrevet 18. juni 2006 Problemer med svigermor!!!???? Jeg har fått svigermor på besøk, og skal være her i 9 MÅNEDER, HJELP!!!
Happiness♡*en jente&en gutt* Skrevet 18. juni 2006 Forfatter #14 Skrevet 18. juni 2006 Hjelp sier jeg og hehe....! Kan jo være hun er annerledes. Håper det for din del Har du lyst til å bli kjent? om du vil så kan du legge meg til på msn; [email protected]
er det muuulig Skrevet 19. juni 2006 #15 Skrevet 19. juni 2006 jeg har ingen svigermor....hun døde da mannen var liten....meeen jeg har ei svigersøster....som kommer hit i sommer.....og jeg veit ikke...men jeg klarer bare ikke komme helt over ens med henne.....:-S virker mange ganger som han ikke tror på meg om jeg er sliten etter jobb...henter jentungen og kommer hjem for å vaske å styre.... jo han er veldig flink å hjelpe til...han leverer henne hver dag i b.hagen...har henne ofte hjemme også....og vasker gulv og lager middag +++ men jeg kan på en måte aldri ha vont en plass...og føle meg trodd.....på en måte.... som du sier så kan ikke jeg heller si noe til noen om vi krangler...alle trelkker det som at det er pga. religion eller kultur eller rett og slett for hvor han kommer fra.... må legge til at han aldri har lagt sin hånd på meg og kommer nok aldri til å gjøre det heller....er umåtelig stolt av han og glad i han!
Habiba Skrevet 21. juni 2006 #16 Skrevet 21. juni 2006 vi krangler noen ganger ja, siden vi begger er muslimer så krangler vi ikke om oppdragelse av barna eller noe sånne ting!!det vi krangler er om økonomien ... men syntes det er min oppgave og gjøre alt i huset når han er på fulltids jobb, men når han er hjemme så tar han selvfølgelig barna for og bruke masse tid med dem.... og svigermoren min kjenner jeg ikke, skal dit etter sommer :D:D
Happiness♡*en jente&en gutt* Skrevet 21. juni 2006 Forfatter #18 Skrevet 21. juni 2006 Er enig i det at jeg skal gjøre husarbeid og passe barna når han jobber, men han er vikar og har mye fri... Vi krangler heller ikke om oppdragelse elr ting som omhandler barna, jeg har jo også konvertert, men kan ikke så mye om Islam som deg, ingen som har lært meg Derfor er noen ting vanskelige å akseptere når jeg ikke vet om det er i Islam elr om han bare er sånn pga kulturen i PK. Så koselig at dere skal reise til familien hans! Vi skal nedover i des/jan og være der i 6mndr! Svigermor mener det godt, men jeg har vel ikke greit å tilpasse meg kulturen 100%. Men skal gjøre et veldig godt forsøk når vi drar igjen
Happiness♡*en jente&en gutt* Skrevet 21. juni 2006 Forfatter #19 Skrevet 21. juni 2006 Hva krangler dere om økonomisk? Vi gjr også det nemlig...
Nicole_25 Skrevet 21. juni 2006 #20 Skrevet 21. juni 2006 turbulent ja, det skal jeg love deg.....sammen med en kurder fra Irak. Går sånn opp og ned da....
linda_82 Skrevet 22. juni 2006 #21 Skrevet 22. juni 2006 Jaja...slik er det da i alle forhold. Kan jo smelle like mye om begge parter er norske vel! Men hva er det du ikke fatter at vi tør?
linda_82 Skrevet 22. juni 2006 #22 Skrevet 22. juni 2006 Dette var altså ment til den anonyme som ikke fatter at vi tør, for en dag smeller det kanskje. ;o)
linda_82 Skrevet 22. juni 2006 #23 Skrevet 22. juni 2006 Nei, vi har ikke et turbulent forhold. Faktisk er det ganske avslappet.... Men selvfølgelig blir det litt diskusjoner innimellom her og. Mest om bagateller som husarbeid, hvem som skal gjøre hva osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå