Anonym bruker Skrevet 17. juni 2006 #1 Skrevet 17. juni 2006 jeg lurer på om det er noen andre som har erfaringer hvor pappaen har fått seg ny kjæreste og endrer totalt oppfatning av samværsordningen da?det har skjedd her nå trur jeg.Vi har samarbeidet superbra helt til nå, men nå er det bom stopp.Jeg er bare glad for at han har fått kjæreste(har jo på gang jeg også), og ser ikke på det som noe problem.men nå vil han plutselig ikke ha den avtalen vi har og vil endre den.Ikke vil han ha jenta vår oftere heller, men sjeldnere...Skjønner ikke no jeg. han har flyttet sammen med kjæresten og de bor ett godt stykke unna oss, og jeg skjønner at det blir vanskelig.men han har jo bodd der en stund og det virket jo helt bra da.Hmm.Og så er han blitt så frekk, kaller meg diverse styggheter og sier mye rart.Helt unødvendig synes jo jeg da.Hadde jo vært ok å vært venner når man har ett barn sammen.Og vi har jo vært det helt til nå.som sagt jeg skjønner ikke så mye av den raaaaaaaare oppførselen jeg altså...
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2006 #2 Skrevet 17. juni 2006 Ja det har jeg. Etter to år med en samværsavtale som funket bra for oss alle så endret han seg plutselig etter at han fikk ny kjæreste. Det viste seg at det var kjæresten som ville "ha ham for seg selv". Dette var en jente uten barn, en del år yngre enn ham. Når det ble slutt så ville han plutselig tilbake til den gamle ordningen sånn uten videre. Det fikk han ikke. Han måtte først gjennom samtaler på familievernkontoret og vise at han nå stilte opp igjen. Barna er ikke noe man bytter ut i tide og utide. Når det gjelder at han kaller deg diverse ting så synes jeg du skal be ham holde seg til å snakke om barnet og at det er det. Ikke svar på noe annet.
pace Skrevet 17. juni 2006 #3 Skrevet 17. juni 2006 Joda, kjenner til det der. Her endret ting seg riktignok ikke, men han var plutselig av litt andre oppfatninger. Og villig til å ofre tiden med ungen... Var mer snakk om endringer over tid. Men som med mange andre, så gikk ikke forholdet, og da skal alt være som før... Meg gjør det lite, for som sagt, vi beholdt ordningen. Men kom noe godt ut av det... slapp lettere i en vanskelig diskusjon, pga damen... Utenom, endrer han seg lite, vi snakker godt, kanskje litt for godt, jeg vet mer en godt er om hans dating-liv, men det gjør meg ingenting. Den som endret seg mest da han fikk dame, var nok jeg, men det til det positive.
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2006 #4 Skrevet 17. juni 2006 HI her. godt å høre synes jeg.jeg har vel også forandret meg etter han fikk kjæreste.Ble mye lettere å gå videre med mitt liv på en måte.vanskelig å forklare men jeg føler det sånn.Men det er innmari synd at det virker som vi ikke kan være venner en gang.Trist er det faktisk. hadde vært mye lettere å forholde seg til han da, istedet for sånn det er nå hvor jeg ikke vet hva det neste som skjer er.En dag er jeg grisk og en annen er jeg ett forferdelig menneske, og uten noe som helst grunnlag, bortsett fra at jeg ikke vi forandre avtalen vi har....sukk!det er jo så bakvendt også, for hvis jeg forandrer den får jeg jo mer penger, så den griskheten kan han stappe langt oppi .... og kan jo ikke være ett så forferdelig menneske siden han valgte å være sammen med meg og få barn med meg en gang i tiden...... ikke greit å skjønne seg på xer innimellom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå