Gjest Skrevet 17. juni 2006 #1 Skrevet 17. juni 2006 Hei hei.. Jente på snart 27 her, har 2 nydelige jenter på 4 og 6 år og en liten prins født 1 juni... jeg er alenemor med alle , hadde vært artig å blitt kjent med andre.... Da enten mine venner har flytta langt bort eller kun tenker på drikking og festing er det ikke mange mann har igjen, som mann kan diskuterer ting og tang med..Hadde vært artig å kunne delt erfaring og gleder og sorger med andre alenemødre eller alenefedre... er det foresten noen alenefedre her?? ha en fin kveld.. møtes på msn ?? mail addressa mi og msn er: [email protected] ha en fin kveld.,,,,,,,,,,, tussimor er stolt 3 barnsmor,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Pige81 Skrevet 19. juni 2006 #2 Skrevet 19. juni 2006 Kan gjerne legge deg til jeg :-) Alltid kjekt å bli kjent med nye mennesker :-)
Alenemor 82 Skrevet 21. juni 2006 #3 Skrevet 21. juni 2006 Hei! Jeg har lagt deg til på msn, så snakkes kanskej da.
Tråle i Trøbbel Skrevet 25. juni 2006 #4 Skrevet 25. juni 2006 Hei! Legger deg til på msn jeg:-) Er 27 år og aleine med ei prinsesse på 3,5 år og ein liten prins på 10mnd.
Mamma til 2 gutter Skrevet 6. august 2006 #6 Skrevet 6. august 2006 Hei jeg vil gjerne bli kjent med deg.. jeg er 31 år og er alenemamma til to gutter på 5 år og 6 1/2 år. Vi bor i Trondheim legger deg til på msn lista mi jeg:-) Mamma til to gutter
Singelmamma og banden Skrevet 19. august 2006 #7 Skrevet 19. august 2006 Vi bor i Møre og romsdal. 28 år, alene med to jenter på 6 og 2,5 år, og har nr tre i magen. Bare oss
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå