Anonym bruker Skrevet 17. juni 2006 #1 Skrevet 17. juni 2006 tror nok jeg kommer til å bli drukket ut snart og ventet dette skulle skje i helga eller neste helg...men mange indikasjoner sier at det blir om 3 uker, 14 dager før bryllupet...synes det er litt tett oppunder jeg da, men melder jeg forloveren min ang det får jeg bare kjeft;o(
nitro circus Skrevet 17. juni 2006 #2 Skrevet 17. juni 2006 Glad jeg ikke skal ha sånt i det hele tatt jeg.............
Maud Skrevet 17. juni 2006 #3 Skrevet 17. juni 2006 Har du det så travelt før bryllupet da? Det meste er vel i orden bare to uker før og det som ikke er i orden er ting man må gjøre de siste dagene uansett. Prøv å ikke bekymre deg, det blir sikkert bra.
brooklyn Skrevet 17. juni 2006 #4 Skrevet 17. juni 2006 det kan jo være at det er den datoen som passer best for de som skal delta, om det er tilreisende eller andre som ha rvært på ferie? Og det kan jo hende at disse indikasjonene er bare for å forvirre deg, så er det neste helg istedet!
Chimera Skrevet 18. juni 2006 #5 Skrevet 18. juni 2006 to uker er vel nok tid til å bli kvitt bakrusen det... =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå