Gå til innhold

Noen

Anbefalte innlegg

Skrevet

som har hatt sex i dag? Lyst til å fortelle litt i detaljer? :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm, ja. Lå å solte meg, da sambo kom ut,la seg ved siden av meg, før han snek hånda innenfor bikinitrusa, masserte klitoris samtidig som han stakk en finger godt opp i meg, utrolig deilig, kom på kort tid.. men jeg var gira og måtte ha mer, min sambo var helt svart i øynene og vi kom oss nesten ikke inn døra før han snudde meg rundt, dyttet meg over sofakanten og kjørte den store deilige pikken sin inn i meg bakfra...han tok meg fort og hardt,og det tok ikke lange tiden før han kom. Det var dagens deilige sexopplevelse:)

Skrevet

Hmm, det er sånt jeg drømmer om... Men jeg er ikke særlig ettergivende av meg, mens kjæresten er mer forsiktig - så jeg får nok aldri oppleve en sånn behandling - han er ikke så bestemt av seg. Har hatt mange forsetter om å spille litt mykere i senga, for jeg tenner virkelig på tanken om en mann som bestemmer litt over meg (ikke så veldig mye, bare sånn "nå vil jeg ha deg så da tar jeg deg" uten at det er for mye. Har prøvd å si det til ham, men når det kommer til stykket og han prøver seg, er jeg ikke med på leken lenger. Det er nok også litt fordi selv om han prøver så skinner usikkerheten/forsiktigheten gjennom, og så blir jeg selv mer bestemt enn jeg hadde tenkt å være. Og i hvertfall ikke tent, når det var en "fast hånd" jeg ønsket meg.

Egentlig har vi det veldig fint sammen, men av og til savner jeg litt mer. Det handler også om å føle seg attraktiv og begjært så mye at han bare mååå ha meg, NÅ!

Skrevet

Jeg har alltid vært veldig rett frem når det gjelder sex, men min samboer var mer av den forsiktige typen, han hadde hatt en "mørkt under dyna" sexliv med sin eks, så når jeg ba han ronke for meg første gang, satt han bare å så på meg med store øyne. Han syntes dette var kjempespennende, men det tok litt tid, jeg fortsatte å være frempå,og han blir tøffere og tøffere, så ikke gi opp, noen trenger bare mer tid enn andre, men det er viktig at du tør og er trygg på din egen seksualitet da

Skrevet

Noen flere som har lyst til å fortelle om helgas opplevelser?

• 2 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...