nitro circus Skrevet 17. juni 2006 #1 Skrevet 17. juni 2006 Vanskelig synes jeg, synes liksom ikke man kan ønske seg penger!
mars79 Skrevet 17. juni 2006 #2 Skrevet 17. juni 2006 Vi har ønsket oss, service, glass, bestikk, sølvtøy, sengklær, kasseroller, kakefat, hverdagsglass++++ Ikke så lange siden vi kjøpte oss hus så da trenger man jo det meste
Nina og Lucas Skrevet 20. juni 2006 #3 Skrevet 20. juni 2006 vi har ønsket oss: stige, trillebår, vaser, rake, generelt hageting. Scanner, vi har det meste av serivise så sånn ble det:)
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2006 #4 Skrevet 21. juni 2006 vi ønsker oss: Bryllupsreise Servise Bestikk (hverdags) Gavekort på interiørland (til oppussing) Sengetøy Tivoli-anlegg (har radioen)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå