LilleMy85*og veslejenta +1til? Skrevet 17. juni 2006 #1 Skrevet 17. juni 2006 auu..er det noen som vet hva det kan være? er i uke 24 i sikkert 14 dager nå har armen vært slik..uansett hvordan og hva jeg gjør så dovner den skikkelig bort
lessist Skrevet 17. juni 2006 #2 Skrevet 17. juni 2006 Hei , er idrettsmassør og det høres ut som Pectoralis Minor Syndrom, --gjetting, da jeg ikke får sett på den... svar på dette så kan jeg si deg mer: 1.Har du bevegelse i hele armen 2.kan du strekke hele arm opp og ut uten SMERTE. 3.Hold armen opp rett opp i 1 min- hva skjer? 4. er det som maur og rart å ta på armen? 5. Hva har du gjort for 2 uker siden? Pusset opp, malt, vasket eller gjort noe annerledes eller nytt? 6. hva jobber du med?
LilleMy85*og veslejenta +1til? Skrevet 17. juni 2006 Forfatter #3 Skrevet 17. juni 2006 1. ja bevegelse i hele armen men merker det godt i håndleddet og hele underarmen fra armhulen og ned til fingrene .noen ganger kan det kjennes ut som hekseskudd i hele armen 2.opp går fint men ut kjenner jeg det godt og spesielt om jeg strekker den ned. 3.armen ble litt bedre men med en gang jeg tar den ned blir den samme 4.nja ..kjenner det godt maur i fingrene 5.egentlig ikke gjort noe nytt bare daglig og vanlig 6. jobber på bensin stasjon.... ble sykmeldt for en uke siden pga bekkenløsning håper du kan hjelpe tuuusen takk;)
lessist Skrevet 17. juni 2006 #4 Skrevet 17. juni 2006 du har litt symptomer på det ene og andre, derfor bør du ta en tur til en Massør som kan teste armen og gi deg riktig behandling. Se etter noen som er nær deg på; www.nmmf.no Stråler det ut i armen?
LilleMy85*og veslejenta +1til? Skrevet 17. juni 2006 Forfatter #5 Skrevet 17. juni 2006 tusen takk;) næisj kjenner ikke noen stråler...men kjenner det godt når jeg griper tak i ting... svigermor mener det er vann i kroppen.....men er jo bare den ene armen
lessist Skrevet 17. juni 2006 #6 Skrevet 17. juni 2006 Du trenger nok TP Triggerpunkt behandling og tøyninger ser det ut til. Det hjelper godt og raskt, hvor du kan gjøre det meste av behandlingen selv! ( da blir det ikke så dyrt) Men du bør få instruksjoner om hvordan du gjør og at det ikke er en begynnelse på Frozen sholder. (da våkner man gjerne om natten med mye smerter)
lessist Skrevet 17. juni 2006 #7 Skrevet 17. juni 2006 Jo, alt vann i kroppen gjør mye ugang men det er noe mer hos deg nå... Prøv å tøye; hold arm strak med håndflaten på veggen, i høyde med skulderen din og vri kroppen andre veien.- HOLD Min 30 sek. Flytt så hånden høyere opp på veggen og ny tøy! Håper dette hjalp litt, skulle gjerne sett på den, men det er ikke sikkert du bor i Bergen. Lykke til!
LilleMy85*og veslejenta +1til? Skrevet 17. juni 2006 Forfatter #8 Skrevet 17. juni 2006 tusen takk for det;) nei ike bergen...laaangt unna jeg bor i øyer
Heira☆ Skrevet 17. juni 2006 #9 Skrevet 17. juni 2006 Høres nesten ut som meg selv detta her.... Jeg har det også sånn, men jeg har det i begge armene. Våkner tidlig tidlig hver morgen med smerter i begge hendene. Noen ganger kan jeg nesten ikke røre på dem. De dovner helt bort (og jeg har ikke ligget på dem om natten), og kjennes ut som mauer. Og noen ganger kjennes det ut som om noen stikker nåler inn i fingreren, er kjempe vondt. Er så vidt jeg klarer å holde tannbørsten når jeg står opp... Har ikke sånne smerter om dagen, men det hender de dovner bort da også. Men det går alltid over etter en liten stund etter jeg har stått opp. Tenkte kanskje det hadde noe med nervene å gjøre jeg, at dem lå i klem lissom....? Godt å vite at det er flere her da.... Og takk til deg lessist for gode svar )
lessist Skrevet 17. juni 2006 #10 Skrevet 17. juni 2006 Om det kun er nede i hånden og rundt håndleddet, som er veeeeldig vanlig ved graviditeter (vannet/ødemet) som gir mindre plass til nærvene - riktig det! Tøy hendene, underarmene alle veier og fingrene, -og få noen til å massere dem, fra fingre opp mot albue og evt videre opp til skuldern. Det er kjempe ubehagelig... Tøy....! Lykke til med deg også Heira!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå