Dubbe Skrevet 17. juni 2006 #1 Skrevet 17. juni 2006 Åh, gleder meg så masse! Fikk invitasjonene idag fra www.bryllupsbutikken.no! Knallfornøyd :D:D Driver å lager sånne små lapper med små røde hjerter på, hvor jeg skriver nr til hotellet og refnummeret, samt hva vi ønsker oss Ellers igjen: Bordkort, div møter, dress, bordplan, kjøreplan.osv osv. hehe
nitro circus Skrevet 17. juni 2006 #2 Skrevet 17. juni 2006 Hadde aldri trodd jeg skulle glede meg sånn, og at jeg skulle få ting akkurat etter drømmene mine.. Vi har planlagt: Weekend for alle Booket kirke og musikk Kjøpt kjole, sko.. bunad til mannen og ungene. Maten i hele helgen Noe av drikken Mangler: Kjolen skal legges opp Ringene skal graveres Brudeblomst/bukett Håret mitt(Wæææh) Kanskje bordkort(hvis vi skal ha..?)
mars79 Skrevet 17. juni 2006 #3 Skrevet 17. juni 2006 Vi har ordnet det meste, det vi har igjen: Bordkort, kjole til jenta vår, bordplassering, musikk, finne bil (hvis vi ikke skal bruke vår), bestille frisør til han, ja tror det var det..
Wea og mini Skrevet 18. juni 2006 #4 Skrevet 18. juni 2006 Føler at vi har mye igjen... Skal ha 100 gjester i telt i hagen. Vi har ikke helt klar plan med maten enda. Har kokk og servitører, men skal bestille hovedretten. Mangler noe oversikt på tallerkner, bestikk, glass osv. Tror dette skal gå fint jeg. Har familiemøte denne uka og fordeler oppgaver.
2b&spira Skrevet 18. juni 2006 #5 Skrevet 18. juni 2006 hei vi har igjen ringer blomster servietter prøving av klær sko til begge undertøy være med når ei jeg kjenner skal prøve synge i kirken. da tror jeg det er det som er igjen håper jeg ikke glemmer noe..
Dubbe Skrevet 18. juni 2006 Forfatter #6 Skrevet 18. juni 2006 Skal også få en tremenning av meg til å synge i kirken. Hun og to andre (tror jeg) vant nkm i sang i stavanger Spennende!!!!
wicca Skrevet 19. juni 2006 #7 Skrevet 19. juni 2006 Ja jeg gleder meg noe helt vanvittig og Tror jeg stort sett har oversikten no da, venter på kjolen, den måtte retuneres for pga graviditet så ble den for trang, får den om 3-4 uker. Ellers så har vi igjen: Bordkort/bordplassering Sanghefter Blomster Også må vi finne en plass og ta bilder, skal ikke til fotograf, mangen i familien som er flink til å ta bilder så vi gjør det så enkelt og billig som mulig der. Tror det er bare det vi har igjen gitt ikke så gale det.
Dubbe Skrevet 27. juni 2006 Forfatter #10 Skrevet 27. juni 2006 Kan en ringe til folkeregisteret og spørr om de har fått papirene? Andre som har gjort det? klemmers
mars79 Skrevet 28. juni 2006 #11 Skrevet 28. juni 2006 lenge siden du sente dem inn? Tror vi fikk dem tilbake etter 2-3uker etter jeg hadde sendt papirene inn.. Men det skulle vel gå bra å ringe å høre skulle man tro
Dubbe Skrevet 28. juni 2006 Forfatter #12 Skrevet 28. juni 2006 E troooooooor d er 2 uker siden...*tenker så hjernen går på høygir* Jepp, to uker siden ringer imorgen jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå