Sammy_medGull Skrevet 17. juni 2006 #1 Skrevet 17. juni 2006 Nei har ikke tvillinger, men en på 3 år og en på 5 mnd. Fritt fram.
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2006 #2 Skrevet 17. juni 2006 Har mange ord jeg kunne tenke meg å bruke, men du har sikkert hørt dem før. Lettpult er bare begynnelsen. Sikkert stolt av deg selv, men for all del, noen har jo ikke vett!!!!
Sammy_medGull Skrevet 17. juni 2006 Forfatter #3 Skrevet 17. juni 2006 Ja noen har jo ikke vett til å holde munn hørt masse rart jeg, men ellers takk
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2006 #4 Skrevet 17. juni 2006 Lurer på hvorfor du skriver et sånt innlegg jeg, fritt fram liksom, lurer bare på hva du er ute etter? diskusjoner eller hva?? bare lurer jeg. Var barna dine planlagt fresten?
Sammy_medGull Skrevet 17. juni 2006 Forfatter #5 Skrevet 17. juni 2006 BLSBsædarfergregrtgrttgtrtrggtgrrg
Tredjemann på vei :D Skrevet 18. juni 2006 #6 Skrevet 18. juni 2006 jaha? er det et innlegg for å presentere deg selv? i så fall, hei på deg! er det for å skape diskusjon så syns jeg det var forferdelig umodent av deg... barna var vel ikke planlagte vel? lærte dere ikke om prevensjon på ungdomsskolen? bare lurer ettersom jeg ikke skjønner hvorfor 13-14 åringer har usikker sex, eller hvorfor de har sex i det hele tatt er for meg helt merkelig! men men... håper ikke lillegutten min begynner så tidlig... huff
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2006 #7 Skrevet 18. juni 2006 Det kommer jo ikke til å få noen velkommen hit kommentarer ned et sånt innlegg, så da vil jo du ha sure kommentarer da, siden du skriver fritt fram
Linn&Casper Skrevet 18. juni 2006 #8 Skrevet 18. juni 2006 kan ikke være seriøst innlegg... Uansett så imponererer hun ikke så veldig akuratt!
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2006 #9 Skrevet 18. juni 2006 Hva ønsker du vi skal si? Det er vel flott det at du har 2 barn, hvis du gir dem en fin oppvekst. Men, er du sammen med faren til barna? Har de samme far? Får du utdannet deg? Du må kanskje si litt mer om deg selv før du venter å få kommentarer på innlegget ditt... Skjønte ikke hva du var ute etter jeg
Gjest Skrevet 19. juni 2006 #10 Skrevet 19. juni 2006 For og være helt ærlig nå, så tror ikke jeg på dette innelgget. evt hvis det er sant så er du helt på jorde som skriver det her bare for og få foøk til og skrive dritt til deg, det sier seg jo selv at du er umoden enda. Jeg kan heller ikke tro på det at du har 2 unger nå. Syns ikke dette innlegget var så seriøst. Men det er det jeg tror og velger og tro på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå