Gå til innhold

Ordinær UL på SØF og vekt.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en mann som ikke liker at jeg er overvektig. Jeg har aldri fortalt ham hvor mye jeg veier og har ikke noe ønske om å gjøre det nå heller. Vet at jeg kommer til å få det slengt i tryne ved en senere anledning.

Kommer JM til å nevne vekta mi på UL? Jeg skal jo ha med papirene mine.....

Jeg skal videre til lege etterpå for å snakke om KS. Det kan kanskje bli tatt opp da også....

Begynt å grue meg litt jeg :o(

Er det noen her som har erfaring med SØF og overvekt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var ikke på SØF, men jordmor nevnte ihvertfall ikke vekt når jeg var på UL.

Det de skal sjekke der er vel først og fremst at babyen er frisk, og om det er en eller flere. Din vekt har vel ikke noe med det å gjøre.

Vekt er vel heller noe ordinær JM og legen skal følge med på.

Skrevet

Var heller ikke på SØF, men man behøver heller kke ta med svangerskapspapirene til ordinær ul. Har aldri gjort det jeg...

Skrevet

Hu nevner ikke vekta di på ul.

Men jeg må bare få sagt det at jeg syns det er ille det du sier om at du "har en mann som ikke liker" at du er overvektig.

Skal man leve med noen så får man akseptere dem som de er med alle de kiloene du har.

Har slitt utrolig mye med selvfølelsen min når det gjelder ovevekt og en av de viktigste støttene har vært netopp mannen min.

Håper du innser at det ikke er noe i veien med deg, men med mannen din som sier sånn!!

Skrevet

Takk for svar. Da er jeg en bekymring mindre :o)

Ja, det er mye som er feil i forholdet vårt, og jeg hadde nok også gått hadde jeg ikke blitt gravid. Nå må jeg vente pga økonomi.

Mannen min er for det meste min viktigste støttespiller og min beste venn, bare ikke når det gjelder overvekta mi.

Vi har levd i sammen i 15 år, så jeg klarer nok en stund til :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...