Anonym bruker Skrevet 17. juni 2006 #1 Skrevet 17. juni 2006 Jeg kan bare ikke skjønne hvorfor det er stillingskrig. En del her inne nevner biomor som en negativ betegnelse. Det samme gjelder for en del som uttaler stemor med et negativt fortegn. Men en del av stemødrene her inne er også biomødre, og biomødrene er også stemødre. Ta innlegget lenger ned her om at far igjen er forelsket i biomor og stemor fortviler. Enkelte svar gjør dette igjen til en stillingskrig. Jeg synes betegnelsen på damene i dette tilfellet er helt underordnet. Her er det snakk om en mann som har en dame som nå har forelsket seg i en annen dame. Det er ikke damene som har gått hen og forelsket seg i en annen, men mannen. Legg skylden der den hører hjemme. Hilsen en som er både bio- og stemor
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2006 #2 Skrevet 17. juni 2006 Mange stemødre er vel obs på at mange "biomødre" sender sine ekser noen flørtende blikk av og til... Og hvis man selv var årsak til at mannen gikk fra "biomor" er det vel lett å se for seg at "biomor" eller andre kan være årsak til at mannen kan gå videre til neste forhold også. Jeg har to barn med eksen min, og stemor skulle bare visst hvor mye vi flørter når hun ikke er til stede. Han er ikke til å stole på for henne heller. Ettersom hun jevnlig er her inne, undertegner jeg med...
Maud Skrevet 17. juni 2006 #3 Skrevet 17. juni 2006 Jeg er enig med deg. Ble selv sviktet grovt av pappa'n til sønnen. Er det en mann i verden jeg aldri ville flørtet med er det ham! For andre kan det vel være slik at grunnen til bruddet blir svakere etter hvert og at de positive trekkene kommer til syne selv om det er slutt. Har det sånn med noen av mine eks'er fra lenger tid tilbake. Det å flørte med eks'en når begge er etablert i nye forhold, kan kanskje være uskyldig nok, men nokså unødvendig. Hvis mannen min flørter med noen andre, er det ham jeg blir sint på. Det vet jeg, fordi ikke en gang etter å ha blitt lurt i mange måneder, var det dama jeg ble sint på, men pappa'n til sønnen min. Dama fikk vel sin kjeft hjemme, hun var nemlig også gift.
Meg og bøllegutta!! Skrevet 18. juni 2006 #4 Skrevet 18. juni 2006 Er du den samme anonym som har sex med exen også eller? Blir for dumt å stadig skrive innlegg hvor du skriver om førting og sex med exen men at du ikke kan skrive mer fordi denne stemoren jevnlig er her inne........... Kan du ikke bare la være å skrive om det da så slipper du å undertegne med anonym!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå