Gå til innhold

God morgen alle sammen!! *gjeeesp*


Anbefalte innlegg

Skrevet

Denne dagen begynte litt tidligere enn hva jeg hadde håpet på... kl 06.30 var snuppeline klar for en ny dag..

Men fordelen er at jeg har allerde vasket litt klær, og støvsugd rett over gulvene.

 

Nå sitter trollejenten og trollegutten (bonusgutten) min å ser på barnetv. Og jeg skal straks hoppe inn i dusjen, og gjøre meg klar til arbeidslørdag. Gu` så jeg gleder meg til klokken er 16.00 i dag, for da er jeg på vei hjem;o) Da er det endelig helg!

 

Ha en fin dag alle sammen i solen, regnet, på jobb, hjemme eller hvor som helst:)

 

CIAO;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Morn morn.

Ble revet ut av senga halv seks jeg..... så kom vesla tuslende og da var det bare å lage frokost.

Her skal vi kose oss i tåka og regnet..

 

Ha en fin dag du også!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...