☆Gudlo☆ Skrevet 17. juni 2006 #1 Skrevet 17. juni 2006 Denne dagen begynte litt tidligere enn hva jeg hadde håpet på... kl 06.30 var snuppeline klar for en ny dag.. Men fordelen er at jeg har allerde vasket litt klær, og støvsugd rett over gulvene. Nå sitter trollejenten og trollegutten (bonusgutten) min å ser på barnetv. Og jeg skal straks hoppe inn i dusjen, og gjøre meg klar til arbeidslørdag. Gu` så jeg gleder meg til klokken er 16.00 i dag, for da er jeg på vei hjem;o) Da er det endelig helg! Ha en fin dag alle sammen i solen, regnet, på jobb, hjemme eller hvor som helst:) CIAO;o)
Gjest Skrevet 17. juni 2006 #2 Skrevet 17. juni 2006 Morn morn. Ble revet ut av senga halv seks jeg..... så kom vesla tuslende og da var det bare å lage frokost. Her skal vi kose oss i tåka og regnet.. Ha en fin dag du også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå