Gå til innhold

Noe er galt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en mann som har lagt på seg innmari mye, han er mye over 110 kg. Når vi har sex, så klasker magen hans så innmari, magen stopper alt på en måte. Jeg føler meg innmari dum, har alltid hørt at utseende ikke spiller noen rolle, og det gjør det ikke til daglig, bare når vi skal ha sex. Er ikke noe glansbilde selv, det er ikke det jeg mener... Har tatt dette opp med ham, men han blir bare forbanna... Men den klaskelyden av magen er bare..... noe som ikke stemmer. Vi kan ikke prøve så mange andre stillinger heller, fordi han er for stor. Noen tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan da vel RI han, late kjærring!!!

Skrevet

Kansje å sitte på han kan være en ide? Eller kanjse om han prøver å penetrere i deg bakfra, mens du ligger på siden?

Skrevet

samboeren min er også litt kraftig men han er den beste jeg noen gang har hatt. et lite tips, prøv å sitt på huk. det er en kjempe deilig stilling og han treffer g-punkt og du merker alt... begynn forsiktig. men selv om de er litt store og har mage så er det ikke dermed sagt at de ikke er gode i senga, bare fantasien som stopper

Skrevet

Samme her! Sambo vokser og vokser, og vil ikke slanke seg! (Enda jeg sier han må det). Er vanligvis ikke opptatt av utseende jeg heller, men merker jeg tenner mindre og mindre på ham=( Og vi har en lei tendens til å havne i misjonæren vi også, gammel vane vond og vende! Ikke så mye hjelp i meg da, ville bare si at du ikke er alene

Skrevet

Tusen takk, det var godt å vite :) Skal prøve å bli litt mere oppfinnsom vi her da, skal bruke ferien på det kanskje (litt av den ivertfall). Det er et vanskelig tema dette her, man går ikke å roper om dette til vanlig...

HI

Skrevet

Huff... jeg føler med dere. Min ex som jeg var sammen med i seks år ble til slutt så stor at vi ikke hadde sex fra påske til sommeren og jeg tenkte "æsj" når jeg så han i boxeren.... Er vanligvis IKKE overfladisk eller spesielt opptatt av utseendet, men nå er jeg opptatt av å ta vare på kroppen min for samboeren min. Vi har et ansvar overfor den vi deler livet og sengen med! Begge må ta det. Er ikke noen glamour-modell selv. Jeg mener for all del ikke det, men jeg fikk litt grøsninger av å lese om den klaskende magen... Sorry. Noe er bare turn-off.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...