Gå til innhold

Hei, jeg er ny her...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei på dere, jeg er temmelig ny her inne og vil gjerne bli bedre kjent med dere. Jeg pleide å chate på barnimagen tidligere, men siden jeg nettopp har vert igjennom et brudd nå på våren har jeg ikke sittet så mye foran pc'n, men nå begynner ting å roe seg litt igjen heldigvis. Jeg fikk en nydelig lita jente i januar i år og hun er allerede 4,5 mnd.

Jeg og x'en flyttet fra hverandre i mai. Vi har en liten sjarmør på 4,5 år og han er mitt hjerte. Siden dere også er aleneforeldre og vet sikkert godt hva jeg mener når jeg sier at det er forferdelig vondt langt inni hjertet å måtte gi fra seg gutten min i en hel uke. Vi har bare en prøveorning foreløpig (heldigvis) men ønsket mitt er jo å ha hovedomsorg for han og prinsessa mi. Siden hun er så liten ennå, så her jeg henne fullt, jeg ammer. Jeg ønsker å håper at x'en vil være med på dette til syvende og sist. Jeg orker ikke mere krangling og uenigheter, men det må vel til. Vi har jo delt foreldreansvar, så jeg kan igrunnen ikke kreve han mere enn det han kan, altså 50-50.

Vi skal til fam.megling til mandag, det gleder jeg meg til, kanskje han kan få litt fornuft inn i hodet sitt han også...Vel, vel. Dette var litt kort om meg. Håper vi blir bedre kjent etterhvert.

Klem fra meg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har bare endret nicnavn... :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...