temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 16. juni 2006 #1 Skrevet 16. juni 2006 Theodor måtte bli med meg til tannlegen i går fordi jeg ikke fikk noen til å passe ham. Når jeg endelig går til tannlegen er det etter at jeg har undersøkt alle mulige andre løsninger og konkludert med at det absolutt ikke er noen vei utenom ;-) (Det hører med til historien at jeg har en lang, heftig og skrekkslagen tannlegeskrekkbakgrunn...) Å ta med Theodor viste seg å være en knallsuksess! Tannlegen syntes jeg skulle ta ham med hver gang, han hadde aldri sett meg så rolig før! Dette på tross av at jeg både hylte og gråt, protesterte vilt og nektet plent da tannlegen tok det forferdelige ordet "rotfylling" i sin munn. Jeg forlangte narkose og gråt over prisen. Tannlegen syntes så synd på meg at han ga meg en kraftig rabatt!!! Og Theodor lå på magen min under hele behandlingen, og vips var jeg ferdig og både tannlegen og hjelperen var helt betatt av den lille engelen som var så flink til å passe på mamma'n sin!!!!!
Ronja65 Skrevet 17. juni 2006 #2 Skrevet 17. juni 2006 Så flott, håper at du er kurert da? Jeg får frysninger bare ordet tandlege nevns. Jeg gruer meg lit, skal tandbehandling, når jeg kommer hjem til sverige i sommer. Min vennine er tandpleier og hun fjerner tandstein og tar røntgen, som regel så slipper jeg da tandlegen. Men gruer meg skikkelig hvis jeg har hull og må bite i det sure epplet. Det merkelige med meg er at jeg kan føde barn uten smertelindring, men hos tandlegen skal jeg ha full pakke....
La Perla Skrevet 17. juni 2006 #3 Skrevet 17. juni 2006 Hehe. Så flink hun var...og så flink DU var! Babyer hjelper mot det meste =)
Olivia38 Skrevet 19. juni 2006 #4 Skrevet 19. juni 2006 Når babyen blir for stor til å ha liggende på magen, anbefaller jeg at du bytter han ut med vival! Tannleger kan skrive ut resept, og det har jo litt virkning!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå