Gå til innhold

Hvordan er formen jenter?


Meg og bøllegutta!!

Anbefalte innlegg

Her kommer kvalmen mer og mer. Spesielt på kvelden. Den blir bedre hvis jeg spiser så jeg tror jeg snart blir tjukk!!!!

PUppene er blitt enda større men de er ikke ømme.

Ellers er jeg trøtt og sliten........... men veldig happy da.

Men skal inrømme at det er slitsomt til tider med en liten gutt på 16 mnd også!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Formen i dag er faktisk ganske så bra! :)) Har at noen dager med småkvalme (skal ikke klage altså..) men er helt fin i dag!

Puppene er derimot ømme som bare det! Når og hvor mye er det "vanlig" at de vokser? Syns mine har blitt større jeg, men det kan også bare være innbildning siden de er ømme altså...Håper de ikke blir altfor store og umedgjørlige! Hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff da, høres ikke gøy ut med kvalmen..

Jeg er kjempe fin i formen. Litt ømme bryster og trett av og til, men tror ikke jeg har klagerett...

Men matlysten er i allefall helt på topp! Tror aldri jeg har spist så mye som nå!! Er jo helt villt! ;) Håper virkelig det kommer til å roe seg litt for hvis ikke kommer jeg til å gå opp 100 kg..hihihihi..

 

Ellers så drømmer jeg vanvittig mye og mye rart for tiden, gjør dere også det??

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvalmen har kommet snikende denne uka (7+1). Kommer fra Italia-ferie, og orker ikke lenger tanken på pasta og tomatsaus. Tidligere har jeg bare merket graviditeten ved VELDIG ømme brystvorter og litt hard mage.

Trodde jeg skulle slippe kvalmen, men store porsjoner på restaurant hver dag gjorde nok alt mye verre. Deilig å komme hjem til norsk mat og små, hyppige måltider. Det hjelper litt. Er ganske trøtt og sliten også, men jeg tillater meg å være litt lat fremover. Skal kose meg med den oppblåste magen min...(er nok ikke fosteret som får magen til å ese ennå..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei...her kan jeg syte...

Er kvalm....har hodepine...er veldig forkjølet,snørrete og vondt i halsen.

buhuuuuuuu....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i uke 7+3 og begynte å kjenne morgenkvalmen for 2 dager siden. Men skal ikke klage. Til nå går det jo over på 1-2 timer. Elles litt plaget med hard mage på kvelden og natta.

 

Er elles i storform og koser meg med å vite at jeg og min mann skal bli foreldre for første gang.

 

PS: Kan dere skrive hvilken uke dere er i når dere skriver om formen. Litt interesant å se siden vi er flere som fikk det i uke 7.

 

Ønsker alle dere med store kvalmeplager lykke til videre, vet jeg selv ikke kan klage så jeg sender heller varme oppmuntringstanker til alle dere som har god grunn til å syte og klage.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei, er i slutten av uke 6 og våknser midt på natten og er så kvalm, har måttet stå opp tre netter nå og spise noe salt og drikke vann, men ellers merker jeg ikke noe spes..:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Er gravid for andre gong. Er no i starten av veke 6. Var ikkje kvalm i det heile tatt med første, og har ikkje kjent noko til no heller. Er litt øm i puppane, men det var verre sist. Ein ting er i alle fall likt; er trøtt og sliten!! Kan vere vanskeligare no, med ei jente på 18 månadar, å finne tid til å kvile ut... Dessutan er lysta på mat stort sett konstant, noko eg prøver å styre litt:-)

Men, klagar ikkje. Håpar svangerskapet blir like ukomplisert som sist. Hadde kun små plager mot slutten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo!

Flere med kvalme ja.... Jeg var sykemeldt forrige uke pga kvalme. Var stort sett kvalm hele dagen i varierende grad. Første dag med kvalme var jeg 6+5. Idag er jeg ganske bra. Får vel prøve meg på jobb i morra.

Ellers er jeg trøtt og sliten. Er 7+4 idag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 7+0 i dag...kvalmen kom snikende for en liten uke siden. Hjelper masse når jeg får mat i meg....så jeg driver med denne "farlige" småspisingen for å unngå at den kommer for fullt :)

Merker ikke noe særlig til ømme pupper....men det er ikke noe vanskelig å se at de har blitt større!!

Er veldig trøtt og sliten....og orker ikke å være spesielt sosial for tiden.

Ellers så sover jeg forferdelig dårlig om nettene :( Våkner både titt og ofte...en natt måtte jeg opp for å tisse 4 ganger!!!! Trodde denne økte tissetrangen ikke skulle komme før senere jeg....men der tok jeg feil gitt :)

Jaja....tar i mot alle symptomer med åpne armer og et smil jeg!! Bare den lille i magen har det bra, så skal jeg kjempe meg gjennom alt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvalm jeg også!

 

Det kommer og går litt innimellom, er egentlig mest trøtt, men blir kvalm hvis jeg ikke spiser. Er nå 5+4, så det har vel sikkert ikke begynt ordentlig ennå. Sist svangerskap var jeg skikkelig kvalm, sykemeldt fra jobb og det håper jeg på å unngå nå. Skal på ferie om tre og en halv uke, hurra!!

 

Jeg er ikke spes sulten for tiden men spiser for ikke å være kvalm. Prøver og være flink m frukt og knekkebrød, men ikke lett bestandig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvalmen kommer og går.Noen dager bare om kvelden andre dager hele tiden. Og jeg går å brekker meg for den minste ting.Jeg også demper kvalmen og putte noe inn i munnen.(men det er jo ikke bra for tennene,og kiloene kommer snikende hvis jeg fortsetter sånn)

Er ganske trøtt,føler at jeg aldri får nok søvn. Jeg har mistet litt matlyst så det er ikke enkelt å må putte inn noe i munn for å unngå kvalmen. Men men... det går vell over.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvalm hele dagen her. Har bare blitt mer og mer den siste uka er 8+5 nå og håper det snart gir seg. Er sykmeld pga kvalmen for den kommer når jeg minst aner det, ikke hjelper det å spise heller og rett som det er må jeg spy sorry detaliene damer men slik er det.

Er også veldig trøtt og har fått større pupper det så sambo i kveld. og de er ømme. Men tar det som det kommer og håper at det går bra denne gangen (ma i mars). Ekstra slitsomt med en massete 2 åring i huset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er i uke 7+6 og snakte viste litt for tidlig sist jeg skrev et innlegg her. Kvalmen kom raskt over meg på lørdags kveld og søndagen, men resultat at jeg ble sykemeldt i går. Nytter ikke å dra på jobb når jeg sliter med å få mat i meg og av den grunn blir kvalm. Har nå fått Stemetil av legen som demper kvalmen. Det hjelper, men det er ikke fritt for at jeg tenker på om den lille spiren min tar skade av det. Legen sier det ikke er påvist noe skadevirninger for fosteret så jeg får vell tro på det. Er det andre som bruker dette eller vet om det er vanlig å få?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...