Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

for å få opp aktivitetsnivået her inne? Savner mer liv her, så det blir til at jeg er mye på dib selv om jeg er litt lei der.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann.

Jeg ha vært innom flere slike sider om dette,mammanett, bim,dib og nå her.

Det jeg har erfart, er at hvis man ikke snakker bare om bæsj og bleier, så er man ikke interessant..Jeg kan godt snakke om det jeg, men jeg

liker også andre emner, vi er da voksne selv om vi har barn, og vi kan vel snakke om flere ting vel?

Enig med deg, det burde bli mer aktivitet her ja.

Skrevet

Det var skikkelig frustrerede da jeg fikk førstemann. "Alle" var bare interessert i smokk, bleier og pupping, som om verden utenfor ungen ikke eksisterte. Utrolig hvor mye folk meldte seg ut av samfunnet bare de fikk babyer!

Nå har jeg to barn og har hatt noe iq-stimulerende å gjøre i barseltiden slik at jeg har fått dekket mange behov. Veldig godt å ha noe mer å bruke hjernen på når en går hjemme!

Skrevet

jeg har vært innom litt hver kveld, men må innrømme at jeg og ser litt på DB. Men har lagt inn lite innlegg på DB i det siste og, de fleste tema er tatt opp der så mange ganger at det bare er å søke på ordet.

jeg vil gjerne diskutere annet enn bæsj og amming og soving... prøver å holde slike innlegg til de fora de hører til.

Skrevet

Ja, jeg var en del innpå bim mens jeg bar på attpåklatten, og litt etterpå,men det gikk i gulping og bare babysnakk,klart i begynnelsen er det spennende og sammenligne, men etterhvert ble det kjedelig.

Jeg er snart 40 og har levd litt, mulig de synes jeg var litt for erfaren og tok over på en måte, men jeg svart da jeg på mange spørsmål i og med at jeg har erfaringen, eldstegutten min blir 16.

Jeg tok opp andre debatter, eks..jeg har en datter som har tourettes syndrome og han eldstegutten min har adhd, men jeg fikk ikke noe respons på det.

Så tok jeg opp litt forskjellige saker, men nei.

Til slutt giddet jeg ikke mer rett og slett,men nå har jeg litt mer tid igjen om kveldene, så jeg tenkte å prøve meg igjen her..godt at du er litt åpen for annet enn bleiesnakk...:-)

Skrevet

Like greit.

Jeg driver å lage litt hjemmesider og sånn på fritiden, og er i ferd med å starte eget firma sammen med naboen min, det har ikke med data og gjøre da...hva driver dere med da? jobb, hobby?

Skrevet

Har ikke bestemt meg for hvor anonym jeg vil være når det gjelder yrke, men interesser kan jeg svare på iallfall. Jeg er interessert i psykologi, skriving og filosofi; er interessert i mennesker, deres potensiale (som er vanvittig stort, men vi er ofte blinde for vår egen styrke!) og livssyn (som ikke nødvendigvis er det samme som religion). Før jeg fikk barn gikk jeg mye på kino, men nå blir det bare et par ganger i året. I perioder leser jeg mye, både faglitteratur og skjønnlitterære bøker.

Jeg er en person som trenger utfordringer, som ikke kan stå stille for lenge uten noe å strekke meg etter. Det gjenspeiler seg i måten jeg tenker på.

Fortell litt om deg selv, da!

Skrevet

Hva er adressa til hjemmesida di? Kan stikke innom og kikke, hvis du har det åpen for "alle".

Skrevet

spennende! hva slags firma?

Jeg jobber på blodbank, har hatt 50% stilling, går opp til 75 til høsten.

Hobbyer...tja.... På vinteren/høsten blir det litt handarbeid og kryssord og litt surfing. På sommeren er jeg gjerne mye ute når jeg har fri. For tida løser jeg litt sudoku og spiller Flåklypa spillet på pc...hehehe (fikk for noen år siden, men har ikke spilt på lenge og etter vi fikk ny pc har jeg ikke spilt)

Ellers går det mye i unger. Har en sjømann til mann, så er mye alene med ansvaret for hus og barn.

Skrevet

hjemmesiden er www.babymarcus.piczo.com

det er min første og hoved hjemmesiden, og jeg driver nå for

et par andre å lage for dem.

Vi skal starte et firma der vi skal handle og kjøre varer for de eldre

borgerne våres her, og vi skal ta litt husarbeid, vi kan også stikke inom bare for å prate litt med dem, vi har luftet det litt rundt her og enusiasmen er stor blant våre eldre.

Praten er gratis selvfølgelig, det er bare kos det,hihi.

Gubben er student, skal bli radiolog og har 2 år igjen.

Han er skuespiller på fritiden.

Jeg interesserer meg for data og jeg skriver litt dikt av og til.

Turer i skog og mark er deilig og forfriskende.

Skrevet

"blond "

Tja, jeg er en merkelig skrue jeg da, ifølge mine barn,har mye rart for meg.

Har vanket en del i goth miljøet før,men har nå "normalisert" meg litt.

Ble kjent med det miljøet via min mann, han er drittstilig i full stæsj, hehe.

Har kanskje interesserer som utover de jeg sa i innlegget over , som gjerne ikke alle andre har.

Digger språk, snakker litt av en del språk, driver med teater, jeg bak kulissene, og gubben på scenen.

Vet ikke hvor mye jeg skal si her jeg, men jeg er mer enn en vanlig husmor kan man si..:-)

Elsker å bli kjent med nye menneser og synes alltid det er like spennende.

Skrevet

hørtes flott ut! Håper dere får det til!

Så såvidt på hjemmesiden, fin og søt gutt.

Nå tror jeg tar kvelden. Skal med toget til Oslo i morgen (2 timer), være litt "turister". Skal på teknisk museum og vigelandsparken sammen med ungene og ei venninne. Minste på 2 år har ikke tatt tog enda, det synes storesøstrene er veldig spennende.

kan bli en lang dag....

Skrevet

Og har plenty med skrivefeil ser jeg..lol

Skrevet

ja vi kan skravles igjen her vi, ha en god natt :-)

Skrevet

Flott hjemmeside du har laget! OG gratulerer med bryllupp om bare en uke!

Snakkes og god natt!

Skrevet

Godnatt, sov godt :-)) Takk for praten!

Skrevet

Tusen takk for komplementer og lykkeønskninger!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...