Gå til innhold

Hartan Skater og "Dry"-produkene i Sverige?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har sett de forhandler hartan vogner på eh..kattisbabyshop eller hva den heter i strømstad. Sendt prisforespørsel men ikke fått noe svar derfra. Noen som vet hva de ligger på der sånn ca.? Evt ca. prisforskjell fra Norge. Tenkte på slik Hartan Skater kombi, 3 hjul(svingbart).

Også disse Dry-produktene. Slik overmadrass og ammemadrass/seng. Noen som har sett det på noen av sine svenskturer? Og evt. da pris? Synes de er bra dyre her i Norge (som det meste annet)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ute etter en sånn ammemadrass jeg også.

Sjekket på hjemmesiden dems og forhandlerpris ser ut til å være 672,-

Har sett den på Babyshop for 699,-, det samme koster den også på Alexi.no.

Foreløpig har jeg ikke sett noe av dette i Sverige, men har hittil kun vært hos Happyland og Babyproffsen i Svinesund.

Så jeg vil gjerne dytte denne videre. Noen som vet???

Skrevet

Dry-produktene er ganske nye, og norske, så det er ikke sikkert at de er markedsført i Sverige ennå?

mvh

Skrevet

Vi fant ikke skater kombi i sverige. Kattis kunne bestille og sette sammen sportsvogn og bag, men det var ikke noe å spare i forhold til å kjøpe på Rudo i Oslo. Det er forøvrig en flott vogn, vi er kjempefornøyde! Litt liten bag ("kostnaden" ved smal vogn som kommer frem overalt), men sportsdelen fungerer flott også med liten baby i pose.

Fjorårets modell hadde en svakhet i forhjulet som gjorde at det kunne falle av, men det er endret nå (og modellene fra i fjor bygges om gratis i butikken, så vi har fått fikset vår).

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...