Gå til innhold

sambo er på utdrikningslaget

Anbefalte innlegg

Skrevet

sitt i helga. han hadde ingen anelse om at det ble den her helga. forloveren hans hadde fått ordnet med jobben hans at dem liksom skulle på jobbtur, hehe.. Han ble virkelig overrasket da han så noen av kompisene sine istede for kollegaene. Siden vi bor i sør og di fleste kompisene bor i nord blir han borte hele helga, litt kjedelig det da, men unner han å få utdrikningslag.. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spennende. Min sambo blir hentet i morgen tidlig. Han aner INGENTING, så det er moro! Ulempen er at jeg må dra i 60års dag til svigermuttern alene..... Hadde vært fint å ha han der. Men de har lagt opp et supert opplegg, så det blir kjempe bra for han=)

Skrevet

Åååå, det hørtes kult ut. Spesielt når vennene hans kommer langveis fra!

Min kjære skal drikkes ut i morra, men han aner heller ingenting. Han mistenker jo at han kan bli "kidnappet" helgene som er nært forestående nå. Mistenkte også forrige helg, men da var det ingen som kom og hentet han nei.

Jeg har sagt at vi får besøk av et vennepar i morra, og at de kommer hit kl 11 (det er jo da kameratene hans kommer og henter han selvsagt). Greit at han har stått opp innen de kommer synes jeg ;)

Selv skal jeg og Selma bare kose oss her hjemme!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...