Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

anbefales det at barn ikke er ute i sola, men her vi bor skal det godt gjøres å unngå sola den tiden på dagen. Hva gjør dere disse timene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Akkurat DET er visst ingen fare her vi bor:/ Regner like mye her klokka 12 som klokka 10;)

 

Værsyk jeg? Neeeida..:)

Skrevet

Ja hva gjør man, vi er ute, men jeg har småtten under parasoll, og bare i bleien, det har gått helt fint,passer på å fylle på med rikelig drikke.

Han har fått en del leker i gangen da, og sitter gjerne der også , med døren åpen, og meg rett utenfor,da er han ikke i varmen hele tiden.

Det er sikkert et dilemmea for mange det der.

Skrevet

Kanskje trekke inn å spise lunch? På riktig varme dager er det jo kjøligere inne enn ute, og det kan jo være deilig å ta en "pause" fra solen...

Skrevet

Me er ute, men ikke at me alltid er i solen. Setter oss i skyggen litt, det gjør me ellers også for det blir fort at me kjenner oss litt trette av å sitte i solen hele dagen. Barne løper over alt i hele hagen, opp under trærne der det er skygge og ut i solen, leker under bordet (lager hytte)

 

Men noen dager går me også inn en liten time før me trekker ut igjen. Smører godt med solkrem hele dagen, flere ganger.

Skrevet

Det regner å det regner å det regner! Men blir det fint vær en vakker dag sttter vi vel ute på trass! (men vi kan jo sitte under parasolen da)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...