Timothy`s moster med 2 prinser Skrevet 16. juni 2006 #1 Skrevet 16. juni 2006 Selger min nesten ubrukte naturhvite ringslynge til 300 kr (ny pris 450). Den er kjøpt på babyslynga.no, og det medfølger en dvd med instruksjoner til bruk. [email protected]
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2006 #2 Skrevet 16. juni 2006 Hvorfor selger du den? Og hvorfor har du ikke brukt den så mye? Bare lurer...
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2006 #3 Skrevet 16. juni 2006 Jeg er i samme situasjon som Timothys monster (vurderer å selge slynga mi) og tar meg den frihet å svare på innlegget. Jeg vurderer å selge slynga mi fordi dattera mi aldri har likt å sitte i den. Vi begynte da hun var ca 4mnd og vi har aldri fått dreisen på den. Jeg synes også den er ubehagelig å ha på og det virker ustø. Men nå må det sies at jeg ga den opp ganske fort og jeg prøvde ikke så veldig mye i og med at hun begynte å skrike med en gang. Har jo også stadig lest at det krever litt å få dreisen på en slynge.
pludri Skrevet 16. juni 2006 #4 Skrevet 16. juni 2006 Timothy's moster: 300 inkl el eksl porto? Anonym 2: Hvilken farge er det på slynga di, og hvor mye har du evt tenkt å selge den for?
Timothy`s moster med 2 prinser Skrevet 16. juni 2006 Forfatter #5 Skrevet 16. juni 2006 Selger den fordi jeg ikke har brukt den så mye. Og jeg har ikke brukt den så mye fordi lillegutt ikke digger å sitte i den.
Timothy`s moster med 2 prinser Skrevet 19. juni 2006 Forfatter #9 Skrevet 19. juni 2006 Fremdeles ikke solgt. Jeg dytter igjen. 300 inkl porto. Jeg bor i Oslo.
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2006 #10 Skrevet 30. juni 2006 Send meg en mail på [email protected] Lurer på pris, farge... Men er aldri her, så mail meg.
Halloween-mamma Skrevet 30. juni 2006 #12 Skrevet 30. juni 2006 Logg deg inn på tettinntil.com - du kan selge den på kjøp&salg-sidene der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå