Gå til innhold

bakfra? hjelp ønskes

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er magen så stor at bakfra snart er eneste mulighet her i gården... Deilig, men man trenger jo litt variasjon, særlig når lysten er på topp! Har bare det problemet at vi sliter litt med å få det til i en del stillinger. Bakfra på alle fire i senga er ikke noe problem, men jeg ønsker meg et godt knull bakfra f.eks. mot kjøkkenbenken eller foran speilet på badet - og det får vi bare ikke til! Han har problemer med å finne inn i meg i nesten alle stillinger, men når jeg hjelper pleier det å gå bra. Men her sliter vi, han "spretter ut" så snart vi prøver å bevege oss, og det ender med frustrasjon og ingenting. Hvordan får dere det til?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ligger på ryggen med bena over hans mage/ben,og han ligger på siden og trenger inn i meg, eller dere ligger begge på siden, han med kroppen inntil ryggen din, og trenger inn i deg bakfra, det funker veldig bra for oss. Håper du skjønte dette, er så dum til å forklare.

Skrevet

JOda, den skjønner jeg... Er bare så tung nå, hadde vært deilig å slippe å ligge i senga - kan ikke ligge på ryggen for magen er så tung, og på siden føler jeg meg som en strandet hval... Synes det er så mange historier om stående sex, men vi får det bare ikke til - er det ingen som har noen tips til dette?

Skrevet

Her er det så stor høydeforskjell, så stående sex fungerer dårlig, hehe. Lei for at jeg ikke kan komme med noen gode råd

Skrevet

Slik eg har det nå med mage, synest eg og at snart einaste måten å knulle elskaren på er at han tek meg bakfrå, anten eg står på alle fire i senga eller på kne på golvet med overkroppen i senga. I denne stillingen har han ikkje vanskar med å trenge inn i meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...