Anonym bruker Skrevet 16. juni 2006 #1 Skrevet 16. juni 2006 Av og til når jeg går på do så ser jeg slim på papiret når jeg tørker meg. Jeg blir litt smånervøs - antageligvis fordi forrige svangerskap gikk glatt som en sel - og dette har også gjort det foreløpig, så jeg er ikke vant til at noe utenfor "normalen" foregår i kroppen min......... huff... får også dårlig samvittighet fordi litt slim gjør meg nervøs - når det er så mange her inne som sliter med blødninger, SA, og alt mulig ille. Mine bekymringer blir så ubetydelige i forhold. MEN de er nå der likevel... og jeg sitter her med fikse ideer om at slimet egentlig er livmorhinna som er på vei ut og at alt har gått galt... .anyone? Slim helt normalt?
Tipp topp Skrevet 16. juni 2006 #2 Skrevet 16. juni 2006 Det er normalt å få mer utflod når man er gravid så tror ikke du trenger å bekymre deg for dette. Jeg får i alle fall noen ganger slimete utflod nå.
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2006 #3 Skrevet 16. juni 2006 Tusen takk har aldri hatt så mye som en soppinfeksjon i mitt liv jeg, så jeg er fullstendig uvant med dette rare som skjer i kroppen min. Hadde ikke særlig anderledes utflod under forrige svangerskap heller. Nå skal jeg ta det med ro og ikke være tulle-nervøs mer Av og til hjelper det med en enkel beroligende kommentar. Takk igjen!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå