Anonym bruker Skrevet 16. juni 2006 #2 Skrevet 16. juni 2006 Så ofte som jeg ber dem om... Men det er sjelden jeg spør da. Noen ganger kan det gå måneder mellom jeg trenger barnevakt, noen ganger trenger jeg barnevakt 2 ganger i løpet av ei uke... så det varierer. Men de har sagt at de stiller opp når som helst fordi jeg er en god ung mor. Ikke en sånn (som det finnes noen av her rundt) som har barnet hos sine foreldre hver eneste helg. Hadde jeg blitt slik, hadde de satt ned foten sier de... hehe... håper dere skjønner hva jeg skulle fram til, ble så vanskelig å forklare.
Bruble Skrevet 16. juni 2006 #3 Skrevet 16. juni 2006 Mine foreldre har aldri passet snupp og kommer aldri til å gjøre det. Vi bor på sørlandet og de bor i nord norge. Og vi har dårlig kontakt! Sambos mor passer snuppa titt og ofte.
inzaidaz Skrevet 16. juni 2006 #4 Skrevet 16. juni 2006 jeg har 3 styk da så de passer alltis bare en Får aldri fri fra alle!
Miiia Skrevet 16. juni 2006 #5 Skrevet 16. juni 2006 Ingen av de har passet hun noen gang, har ikke trengt det, også har jeg ikke no bra forhold til mora mi heller..
BW og en til? 1 pp Skrevet 16. juni 2006 #6 Skrevet 16. juni 2006 Når vi har behov for det.. Til nå har de kun passet han en gang, i 3 kvarter=0)
tuninna ♥ 2pp Skrevet 16. juni 2006 #7 Skrevet 16. juni 2006 en kveld i uka og hver 3dje helg. jeg jobber turnus og er alene med ungen. hvis de ikke passer henne kan jeg ikke jobbe
Askepott 3 barnsmor Skrevet 16. juni 2006 #8 Skrevet 16. juni 2006 Hun passer henne når jeg trenger det, det varierer veldig ca 1-2 ganger i mnd..
små Skrevet 16. juni 2006 #9 Skrevet 16. juni 2006 Så ofte de kan;) hehe De forguder snuppa, og har henne så mye de kan =)
Har ei lita tulle!:) Skrevet 16. juni 2006 #10 Skrevet 16. juni 2006 De passer henne ganske ofte og det synes jeg er bra. Jeg vil at hun skal ha god kontakt med momo og moffa (og det har hun) og de er sååå glade i henne. Da får jeg sjangs til å holde kontakt med venninnene også. Synes det er deilig å komme seg ut og koble ut. en gang i uken kanskje.
Gjest Skrevet 17. juni 2006 #11 Skrevet 17. juni 2006 mamma passer snuppa vår kanskje 1-2 ganger i mnd, men det er ikke altid mer en 1 time om gangen.. Mamma har 4 barn boendes hjemme den minste er 5år altså bare 1år eldre en mi, så det er ikke altid det passer seg.. Men de stiller opp, å de er kjempe glad i pia vår!!! Vi er også veldig flink til å besøke hverandre og finne på ting sammens..:) gutten vår på 4mnd har vært der engang på overnatting, og 2-3 ganger bare på besøk menst vi har handla eller gjort andre ting..
vivi_87 Skrevet 17. juni 2006 #12 Skrevet 17. juni 2006 sjelden! mn så har eg ikje någe godt forhold t foreldrene mine hell då...aldri forventa at di sgo stilla opp
Tiny dreams ♥ Skrevet 17. juni 2006 #13 Skrevet 17. juni 2006 Veldig sjelden, da mamma er syk, og sambos foreldre bor 60 mil unna oss. Går helt fint det
FrøkenSprøken Skrevet 18. juni 2006 #14 Skrevet 18. juni 2006 Så langt har det ikke skjedd. Erlend er bare 3mnd gammel, og jeg synes han er ALT for liten til å ha barnevakt. Når han blir eldre kommer jeg til å spørre de når jeg trenger det. Hvis det er snakk om barnevakt for at jeg skal på fest, så kanskje to ganger i året? Mens i eksamensperioder o.l. må jeg kanskje spørre de hver dag en hel uke siden både jeg og pappan er studenter. Litt vanskelig å svare på hvor ofte liksom... Og så er det jo forskjell på å spørre om hjelp fordi du må jobbe /studere e.l. og fordi du heller vil feste enn å være sammen med barna dine da...
2b&spira Skrevet 18. juni 2006 #15 Skrevet 18. juni 2006 så ofte de kan og vi trenger det men det er ikke pass unødvendig. og henter han så fort som overhode mulig.
Gjest Skrevet 19. juni 2006 #17 Skrevet 19. juni 2006 Mamma har passa hun alt for få ganger syns jeg. Svigers har fått lov og passe hun en gang siden hu ble født, men det kommer ikke på tale lenger=)
Verbena Skrevet 19. juni 2006 #18 Skrevet 19. juni 2006 Vi bor langt unna både mine foreldre og svigers, så de sitter ikke mye barnevakt. Foreldrene mine har gård, så de kommer seg ikke bort så ofte heler. Men når vi er der på besøk er eldstegutten vår med pappan min storsett hele tiden, kjører traktor, forehjuling osv. reparerer ting, går i fjøset osv.Når de blir eldre skal de få dra ditt uten oss (de er bare 2,5år og 10mnd ennå). Svigermor finner ut ca engang annen hver mnd at hun skal komme på besøk en helg å da blir vi omtrent jagd ut døra. Hun vil ha alenetid med guttene også vil hun at vi skal få tid til å være bare kjærester. Så med tanke på at de bor langt unna så har vi masse barnevakt.
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2006 #19 Skrevet 22. juni 2006 Mine foreldre passer dem mye. Vi bor hos de så det blir mye. Min mor passer de mens jeg er på jobb. fra 2 dager i uken til 5. Hun største har vært med de på hytta litt i det siste også, og nå skal minsten være med for første gang. Nå må det sies vi ikke har barnehage før til høsten, og far har ikke ungene mer enn 1 time i uka.
♡ [email protected]♡ Skrevet 22. juni 2006 #20 Skrevet 22. juni 2006 Det er ikke så veldig ofte jeg spør om de eller svigers kan passe han, men det hender jo.. er ikke den som er ute å drikker hver helg... drikker kanskje to ganger i året... men i morga skal jeg ha barnevakt for da skal jeg feire bursdagen min med par veninder,,,, men det hender ofte di spør om å få låne han par timer eller en natt=)
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2006 #21 Skrevet 22. juni 2006 aldri.... mamma er død og pappa bryr seg ikke om barnevaktrollen
Mira&Tina Skrevet 23. juni 2006 #22 Skrevet 23. juni 2006 Har ikke passet enda, siden hun er 6 dager gammel :-) Men de kommer til å passe så ofte de kan.. Jeg er ikke sånn som går ut på fester osv, så viss de skal passe er det kun fordi de spør selv, eller viss jeg trenger litt tid for meg selv og med veninner
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2006 #23 Skrevet 25. juni 2006 mamma og pappa har jenta mi 3 kvelder i uken annenhver uke, sambo jobber skift og jeg jobber bare kvelder, pga av økonomi er jeg nødt til å jobbe. Men de oppfordra meg til å søke på jobben så jeg "dytta" henne ikke på dem. Men er sååå glad for at de gjør det, mamma reiser hjem til oss de kveldene når hun skal legge seg og sitter der til jeg kommer hjem.
Galskapens overhode Skrevet 25. juni 2006 #24 Skrevet 25. juni 2006 ved behov, som samling p skolen eller eksamen.. Aldri ellers.. De skal passe henne neste uke i noen timer på onsdag pga av teoriprøve.. Faren her henen aldri,
übermamma *5 pp* Skrevet 25. juni 2006 #25 Skrevet 25. juni 2006 aldri, ikke en liten time engang de har aldri tid. hun er 17 mnd nå...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå