Gå til innhold

Guro kom på termin 9 juni!


camo

Anbefalte innlegg

Endelig er vår prinsesse født!

 

Fødselen gikk veldig fort og greit. Jeg reiste med engang jeg merket noe til sykehuset(var livredd for å ikke rekke fram...). Da vi kom fram kl.09.00 var jeg i veldig fin form med svake rier, men med 5 min intervaller(var da litt usikker på om vi ville bli sendt hjem igjen).Etter undersøkelsen viste det seg at jeg hadde 8cm åpning, jordmoren sa at dette kommer til å gå fort(ha ha tenkte jeg, først må det vel komme noen rier som gjør vondt!). kl.10.15 kom de første riene med litt tak i (fortsatt 5 min intervaller) etter 5 rier begynte pressriene og etter 5 pressrier var jenta ute! Rakk verken å få lystgass(og jeg som hadde gledet meg til litt dop...) eller å få av meg kjolen! Jeg sprakk ingenting.

 

Guro var 4.2 kg og 54cm lang. Hun var litt kald når hun kom så hun måtte ligge 1 time i kuvøse, men ellers var hun i storform. Hun ligner litt på Eirik, men har ikke så mye hår(og det hun har er lyst). Hun er mye roligere enn sin bror, det går i soving og spising.Jeg tar henne med på neste treff.

 

camilla

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer!! Fint at alt har gått bra. Det første som slo meg da jeg fikk en koselig "sladresms" om nyheten, var om hun hadde like mye hår som Eirik. Husker jo godt manken hans :o) Fint navn, forresten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Camilla

Gratulerer så mye. Så synd du ikke fikk deg noe dop!! hehe. Gleder meg til neste treff for å se Guro.

 

Fint at det gikk så bra med dere. Fikk også sladresms :o) sier ikke hvem som sladret.

 

Husk at tilbudet om arveklær står ved lag (selv om Anna er oktober modell og klærne kanskje er litt type vinter.)

 

 

Hanne og Anna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med prinsessa!!

 

Kjempekoselig å høre at alt gikk bra. Gleder meg til å treffe henne på neste treff. Litt vanskelig å forestille seg en lyshåret unge etter å ha sett den mørke hårmanken Eirik hadde som baby:)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!

Håper dere koser dere der hjemme, at Eirik er flink storebror og at Guro fortsatt er rolig og snill! Vi gleder oss også til å treffe henne! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse. Det høres jo ut som en fantastisk fødsel. Gleder meg til å se dere alle sammen på et treff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så mye :-D og velkommen til Guro. Så fint å lese din beretning. Jeg gleder meg også til å se den lille pluss de litt større igjen. Det må være morsomt å ha en liten baby i huset igjen. Våre oktoberbarn har jo blitt så store at det blir mer og mer vanskelig å huske hvordan de var som nyfødte.

 

Klem til dere alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bare koser oss om dagen, Guro er en vedig rolig baby som stort sett sover og spiser.Vi har ikke merket oe til sjalusi ennå, men Eirik er blitt en liten pappagutt.

 

Jeg sier ja til tilbudet til arveklær Hanne, har fått veldig mange søte rosa sommerkjoler så høstklær passer nok bra til sensommeren.

 

Jeg tenkte vi kunne ha et treff i slutten av august eller begynnelsen av september her hjemme hos oss. Da tror jeg vi har kommet litt i orden....bare litt lei kaos nå(badet begynner å bli ferdig nå, elektrikkern kommer neste uke...).

 

Ønsker dere alle en riktig god sommer.

 

Klem Camilla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...