Gå til innhold

Juli-treff for Sept/Okt/Nov - Klubben!

Anbefalte innlegg

Hei hei!

Takk for kjempekoselig treff i går! Det var veldig gøy å treffe nye og gamle gravide!

Lurte på om vi allerede nå skal sette opp et treff i begynnelsen av juli (altså om en 14 dagers tid), så kan vi se om det er noen som har anledning til å komme da.

Hva sier folk til torsdag 6. juli?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5369637-juli-treff-for-septoktnov-klubben/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei cille, og alle andre

no er eg endelig ferdig med eksamen og har tatt ferie.endelig, hadde nok heller lyst å vere med på treff torsdagen 15. juni, men men.På grunn av eksamen dagen etter var det ikkje mogeleg. Lurte på om den 29. juni ikkje passet? torsdag veka før, da kan eg vere med men 6. juli er eg vekkreist og nok ikkje tilbake før i august. vi kan jo høre litt med folk, kva som passer. Eg kan i all fall 29. juni. meir enn 6. juli.

God sommer til dokke jenta.

Når tre stykker har sagt 29. juni, så prøver vi det!!!

Noen flere ønsker for hvor vi kan ha treffet? Supperia ble nevnt på forrige treff, men det kom også opp at der er det ganske høyt støyvolum. Ønsker?

Endrer treffet til 29. juni jeg, så ser vi om det passer for flere!

Annonse

Annonse

hei:)

29. juni høres bra ut! Jeg kommer:) egon er helt greit, ellers er jo det era som flere nevner.. kommer ikke på så mange andre steder, gruble gruble.... peppes, dolly, casa del toro, den nye nedenfor teateret (husker ikke hva den heter:P)...hmm..

Hei :) Jeg kan ikke komme på treff siden jeg må være hjemme og pakke til ferien (reiser fredag)

- MEN ville bare si at jeg var på ERA i går og spiste med to venninner :) Maten var kjempegod (mye bedre enn på Egon), og det er god plass der - kjempefint å sitte ute hvis det er fint vær, og man kan også fint sitte der leeeeenge....egner seg godt for treff, vil jeg si!

Heisann!!

Jippi! Nytt treff - det blir bra. Fikk ikke med meg det forrige da jeg måtte pakke og kose med min kjære. Men denne torsdagen blir dere ikke nedprioritert ;o)

Era ja - veldig greit sted for slike ting og burde prøves ut. Så på værmeldingen i sted at det var meldt sol og sommer på torsdag så da kan vi jo kanskje sitte ute en stund også... Gleder meg jenter - snakkes!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...