Gå til innhold

Juli-treff for Sept/Okt/Nov - Klubben!


cille80

Anbefalte innlegg

Hei hei!

 

Takk for kjempekoselig treff i går! Det var veldig gøy å treffe nye og gamle gravide!

 

Lurte på om vi allerede nå skal sette opp et treff i begynnelsen av juli (altså om en 14 dagers tid), så kan vi se om det er noen som har anledning til å komme da.

 

Hva sier folk til torsdag 6. juli?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei cille, og alle andre

no er eg endelig ferdig med eksamen og har tatt ferie.endelig, hadde nok heller lyst å vere med på treff torsdagen 15. juni, men men.På grunn av eksamen dagen etter var det ikkje mogeleg. Lurte på om den 29. juni ikkje passet? torsdag veka før, da kan eg vere med men 6. juli er eg vekkreist og nok ikkje tilbake før i august. vi kan jo høre litt med folk, kva som passer. Eg kan i all fall 29. juni. meir enn 6. juli.

God sommer til dokke jenta.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29. passr for meg også... Jeg drar på ferie 1. juli. Men om de blir 6. så må dere alle ha en fin sommer og så sees vi i august!:)

Ellers er jo zupperia et fint sted!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å så kjekt med et treff igjen snart. Jeg ble desverre forhindret i å komme forrige gang. 29 juni passer bra for meg også. Hvis vi skal ha treffet et annet sted enn Egon kan jeg anbefale ERA på Exhibition. Men Egon her helt ok også.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når tre stykker har sagt 29. juni, så prøver vi det!!!

 

Noen flere ønsker for hvor vi kan ha treffet? Supperia ble nevnt på forrige treff, men det kom også opp at der er det ganske høyt støyvolum. Ønsker?

 

Endrer treffet til 29. juni jeg, så ser vi om det passer for flere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, denne gangen MÅ jeg jo klare å komme. 29. er fint for meg, stedet er i grunnen et fett, så sant jeg finner frem ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei

 

Enig i at Egon bør skiftes ut med annet sted 29. juni, men har ikke noe godt forslag.... ERA kanskje?

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei..

 

Jeg er ny på denne siden.

Venter en jente 15 september.

Er det åpent for alle som vil å komme på treffene?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare å komme, alle med termin sep, okt og november!

 

Vi har hatt 3 treff tidligere, men det er alltid nye ansikter i tillegg til de gamle, og det er kjempegøy!

 

Håper du har anledning til å komme!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy.

 

Jeg kommer. Kjekt å møte andre gravide :)

Tror venninnene mine er litt lei av å høre om magen min..he he..

 

Gleder meg til å møte dere.

 

Vi sees.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:)

Takk for kosli treff , kjempe hyggelig å treffe dere.Gleder meg til neste treff. 29 juni passer ikke for meg, har da reist på ferie.Så vi for snakkes

på treff i august.

Ønsker dere alle en riktig fin sommer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer 29.juni også, jeg ja:)

 

Enig i at egon ikke har verdens beste mat (om noen var i tvil om hva jeg mente om det), men har desverre ikke så mange gode forslag til annet sted selv...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei:)

 

29. juni høres bra ut! Jeg kommer:) egon er helt greit, ellers er jo det era som flere nevner.. kommer ikke på så mange andre steder, gruble gruble.... peppes, dolly, casa del toro, den nye nedenfor teateret (husker ikke hva den heter:P)...hmm..

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:)

Jeg er også ny på denne siden. Venter en liten jente (mest sannsynlig) 1. okt. Jeg har veldig lyst å komme på torsdag...og forsto det slik at det var åpent for nye også?! I såfall sees vi på torsdag:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei nei da berre til å melde seg på vi har ikkje bestemt sted men det blir 29. juni kl 1800 berre følg med på sidene her, så ser du kor det blir.

da sees vi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå nærmer deg seg treff, jenter!

Skal vi prøve ERA denne gangen, og se om de har bedre mat der?

Vi var inne på Supperia på forrige treff, er det noen som stemmer for det?

 

Fint med mange tilbakemeldinger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zupperia er ok. Men det er sikkert ERA også:) Om dere andre mener de har god mat der så... He he, vi må jo fokusere på det viktige her.. Hi hi:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :) Jeg kan ikke komme på treff siden jeg må være hjemme og pakke til ferien (reiser fredag)

 

- MEN ville bare si at jeg var på ERA i går og spiste med to venninner :) Maten var kjempegod (mye bedre enn på Egon), og det er god plass der - kjempefint å sitte ute hvis det er fint vær, og man kan også fint sitte der leeeeenge....egner seg godt for treff, vil jeg si!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!!

 

Jippi! Nytt treff - det blir bra. Fikk ikke med meg det forrige da jeg måtte pakke og kose med min kjære. Men denne torsdagen blir dere ikke nedprioritert ;o)

 

Era ja - veldig greit sted for slike ting og burde prøves ut. Så på værmeldingen i sted at det var meldt sol og sommer på torsdag så da kan vi jo kanskje sitte ute en stund også... Gleder meg jenter - snakkes!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei,

ERA er bar for meg eg stemmer på det. Blir koselig å treffe dere alle igjen. Og dei som allereie er på ferie eller ikkje kan komme på torsdag, GOD SOMMER jenter..

Da sees vi på torsdag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...