Anonym bruker Skrevet 16. juni 2006 #1 Skrevet 16. juni 2006 Hadde en lang samtale i går om alt jeg hadde på hjerte, å det ser desverre ut som det går mot slutten. Jeg har lovet mannen å prøve rådgivning hos familievernskontoret for en siste krampetrekning. Men desverrre har forholdet vårt hanglet alt for lenge uten att vi har gjort noe med det, har prøvd på samtaler på familievernskontoret før men han har bare avfeid det. Jeg har ikke følelser for han mere enn som en venn, ikke kjærestefølelser. Hadde vært fint med råd fra dere også er det ikke håp elller kan det fikses, håper andre som har vært i samma situasjon kunne fortelle om sine erfaringer både di som holdt sammen å ikke.
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2006 #2 Skrevet 16. juni 2006 prøv familievern kontor med et åpent sinn! Aldri for sent! Det er til og med gratis å gå der!
guttebedriften Skrevet 16. juni 2006 #3 Skrevet 16. juni 2006 Hei. Jeg vet ikke om dette er det svaret du egentlig ønsker deg, men jeg synes at du skal gi forholdet en sjanse. Det at du i det hele tatt ser på ham som en venn, er jo slettes ikke så verst. Det er jenter her inne som er utsatt for vold, seksuelle overgrep og psykisk terror. Da er det ikke så ille i forhold, å merke at kjærligheten blekner. Det er vel tvert imot bare normalt for småbarnsforeldre. Men oppsøk for all del hjelp. Kanskje kan dere finne ut av det, eller kanskje blir det det lille puffet du trenger for å komme deg ut av et forhold som ikke er bra. Lykke til i alle fall.
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2006 #4 Skrevet 19. juni 2006 Jeg hvet det er andre som har godt igjenom vold å div, men skal jeg liksom bare ta til takke med ett forhold som er dødt for det. Dette er ikke noe som har kommet opp i det siste, men bare att denne gangen gidder ikke jeg mere, har prøvd så mange ganger å få oss til å skaffe hjelp til forholdet men han har vært lite villig før nå. Men nå skjønner han att jeg ønsker å gå å da ønker han att vi skal skaffe oss hjelp å greier, når jeg ikke orker mere.
guttebedriften Skrevet 21. juni 2006 #5 Skrevet 21. juni 2006 Vær så snill å ikke be om råd, hvis du blir sur for de svarene du får. Det var jo ikke for å være slem at jeg brukte av min egen fritid på å svare deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå