Anonym bruker Skrevet 15. juni 2006 #1 Skrevet 15. juni 2006 Levd singel i over ett år og hadde en ons ( som jeg ikke er tilhenger av) men det skjedde. Denne typen sender meldinger til meg med gjevne mellomrom " hei vennen:) hva gjør du på? koselig det da, men svarer ikke alltid tilbake han. Jeg nærmer meg 30 og slik var det ikke når jeg var yngre. Mulig en type som trenger å pleie selvbildet sitt, samtidig er jeg interssert i å bli bedre kjent, men men synes hele greien begynne å bli ganske barnslig av en mann på over 30................
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2006 #2 Skrevet 16. juni 2006 Poenget ditt er?? Er du interessert er det vel bare koselig å få slike meldinger? Det hadde hvertfall jeg synes.....uansett om man er over 30 eller ikke. Blir like glad hver gang jeg får slike meldinger fra mannen min jeg
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2006 #3 Skrevet 16. juni 2006 ....og vi er midt i 30-årene bare så det er sagt!!!
Gjest Skrevet 16. juni 2006 #4 Skrevet 16. juni 2006 ¨Ååånei, han er en av de der du må slå opp med for å få han til å slutte å sende mld, enda dere ikke har vært sammen... Fram til du er "slem" med ham kommer han nok til å fortsette sånn i tilfelle du er innteresert i noe mer. Si fra først som sist hva du vil / ikke vil, ellers kan han forsette i evigheter og du vil bare føle deg værre og værre...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå