Gå til innhold

Når pappan deprimert

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei vi venter vårt første barn den 25 juni og jeg lurte på kan fedre også bli lei og deprimert på grunn av graviditeten jeg vet jo at det er en stor på kjenning for gutta og men vil gjærne vite litt mer, sambo er virkelig lei seg og deprimert, jeg vet lissom ikke helt hva jeg skal gjøre, han gleder seg jo så fælt til og bli pappa, men selv jeg merker at den siste tiden er den værste ventinga ever, Så jeg håper så gjærne andre kan fotelle litt om hvordan dere hadde det,

klem fra meg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du skal vel spørre om dette på Fra svarer Mor forum? vi mannfolk får liksom ingenting for oss selv som kan være hvorfor han er deprimert :-)) neida seriøst kan je gikke svare på hvorfor han kan være deprimert. Jeg er ikke deprimert venter barn 04 juli er termin. Jeg begynner å bli mer og mer engstlig for fødselen. men gleder meg til den er over. Kansje han begynner å bli nervøs?

• 1 måned senere...
Skrevet

klart pappa kan bli deprimert også, for min del går det bra. Men jeg skal faktisk innrømme at jeg har blitt mye mere "soft" den siste tiden. Viktigste er vel å snakke om det, vi mannfolk har veldig lett for å bare stenge ting inne, ikke snakke om det. Ta å prat med samboeren din du. Dette går nok bra. Lykke til!

• 2 måneder senere...
Skrevet

heisann:)

jeg har hatt samme problemet før.men som sagt eneste måten å finne tu av de på er og snakke me han og ta han alvorligt,samme hvor dumt du en måtte syns de er.

her var grunnen att jeg er jo ikke så mye i form lenger...sexen blir som sagt mindre av nå på slutten.+ han er og lei av og vente på minien.så er de jo hans førstefødte.så litt nerver er der nok....

men de som plaget han var att jeg og svigermor tok litt for overhånd me babyshoppinga og hva vil skulle ha.han var intresert i dette han og.så va de endel me navn og.der han følte alle hans forslag ikke var noe når han kom me den.hanh fikk delta for lite.men så maste også jeg alt for mye om graviditeten...enkelte ting kunne han la vær og høre og ihvertfall ikke hele dagene.

jeg slkjønner han godt også.

ble litt forvirret.for vil han høre eller ikke.men ebste er nok og la han ta de i sitt eget tempo.og ikke mase for mye om de.

nå går de mye bedre her.selv om han har innrømt han har endel angst og for fødsele.

lyukke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...