Gå til innhold

Ååååå, minst 16 dager tilbake etter ultralyd!


Crazy mama

Anbefalte innlegg

Æsj og dobbeltæsj, nå har jeg jammen fått meg ett langt svangerskap. Var på ul i går, og der fikk jeg beskjed om at jeg må komme tilbake om to-tre uker. Jeg er nemlig ca 16 dager mindre på vei enn ventet. Så her blir det ett desemberbarn, i stedet for novemberbarn. I tillegg gikk jeg til uke 42 med min lille frøken førstefødte. Så da vet jeg hva jeg har å forholde meg til, kanskje en jul på føden. Litt nedtur må jeg innrømme at dette ble. Nesten slik at jeg lurer på hvorfor i svarte jeg har fått slik en slik stor mage, hahaha, veldig morsom for det er godt med mat! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ååååå... den var nok litt vond å få ja vil jeg tro.. skjønner ganske godt du ble litt frustrert av den!! men!-tenk et lite julebarn da! Jeg skal også ha julebarn. Når har du termin? Jeg har 25.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei! kjenner følelsen, var på ul på tirsdag og ble sendt hjem igjen, med ny time om nesten fire uker... litt kjipt det der... ble satt tilbake en uke eller to... og hadde allerede fått tidlig ul fra før av.. så de satt ikke noe ny termin. hva skal jeg regne etter nå da tro?... får vente å se til neste ul bare da vel... har også da termin i slutten av november eller begynnelsen av desember! lykke til på neste ul, da ser vi nok stor forandring!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var litt kjedelig det der. Men selvfølgelig er jeg glad også, for alt så bra ut. Vi så ikke kjønnet da, var nok for lite ennå. Jeg har menstermin i slutten november, og får sannsynligvis ul.termin iløpet av første uka i desember. Men jordmor kunne ikke fastslå dette, derfor må jeg tilbake igjen. Blir nok ett julebarn ja, det er bare å forberede seg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

får jeg spørre om du har du lange sykluser? siden du ble satt såpass langt tilbake mener jeg? detv ille jo vært umulig om du hadde en 28 dg-syklus? Eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...