Gå til innhold

overganstødnaden før helgen??!! håpe??

Anbefalte innlegg

Skrevet

vet vi får utbetalt den 20, men ofte når den 20 har vært en mandag har jeg fått stødnaden fredagen (3dager før) den 20 er nå tirsdag i neste uke, men krysser fingrende at de kommer på konto i løpet av morgendagen. tror dere vi får de før helgen? noen som har opplevd oxo og få de fredagen enda det egentlig var mandagen de skulle ha kommet?!? litt krise her nå, har ikke penger:(( derfor jeg klamrer meg til håpet om at de skal komme i morgen.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei

har også fått på fredag når den 20 er på mandag....men jeg vet ikke om vi får i morgen.. men HÅPER det jeg og...!

Skrevet

Pleier alltid å få den 19 jeg da..å siden 19ende er på en mandag så kommer den nok da.

Skrevet

jeg fikk ivertfall ingenting idag :( gjorde dere?

Skrevet

Jeg har ikke fått overgangsstønad idag nei:(

Skrevet

Heisann..

Tror nok den kommer tirsdag ja, fikk utbetaling lapp idag( pleier å bli sendt ut før penga kjæm) den 20 er på tirsdag, men hvis den hadde vært på en lørdag eller søndag.da hadde nok penga kommet inn på en fredag...... jul og 17 mai osv får vi inn penger før den 20 ....

f eks nå 17 mai, fikk vi penger den 15 mai,,,,

men hvis du trenger penger,kan du alltids spørre banken om å få forskudd,, det er ikke noe problem sp ikke når det er kun snakk om så få dager..

lykke til...

Tussimor er stolt 3 barnsmor..........

Skrevet

jeg har fått overgangstønaden min.. men vet ikke om de kom inn i dag eller i går.. :) Men greit nok det, hehe :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...