**synne** Skrevet 15. juni 2006 #1 Skrevet 15. juni 2006 noen som har prøvd det før? Tenkte jeg skulle sy om en "sekk" (den ser nesten sånn ut!!) fra 80-tallet som jeg fant i mammas skap... Noen som har noen gode tips til lure løsninger? Tror den er lagt av acryl eller polyester.. ikke strech-iallefall...Blå med hvite små prikker på.. helt grusom.. hihi... -Så det er ikke noe tap hvis jeg "dreper" den...
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2006 #2 Skrevet 15. juni 2006 Du kan sy den inn 6 steder jevnt rundt livet og kanskje legge den opp litt. Og så klipper du av stoffet når du har fått den slik du vil rundt livet.
Froggi-Nikolai 17.11.05 Skrevet 24. juni 2006 #3 Skrevet 24. juni 2006 Liten stund siden dette temaet her kom opp, men armene kan du jo gjøre noe med. enten sy dem inn hvis det trengs eller legge dem opp. Evt sette en "splitt" i siden på ermene. Du kan ta den inn over brystet, lage utringnig av ulikt slag ( www.piczo.com/runarell under projects- under projects), sy den inn i livet, lengden på kjolen, evt hofter. Du kan sprette opp sømmer og legge ut noen steder hvis du trenger det. Du kan ta av krager og sy nye tynne kanter. Du kan legge til blonde eller andre bånd. Et godt tips er å måle & sette opp en tegning over ting du kunne tenke deg å få gjort med kjolen. Sy hjelpetråder og prøv på underveis. Ikke klipp av stoffet før du er HELT sikker på at du kan fjerne det ekstra stoffet. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå