Anonym bruker Skrevet 15. juni 2006 #1 Skrevet 15. juni 2006 Jeg og kjæresten har hatt det veldig fint de siste 9 mnd , har vært kjærester i 4 år. vi har prøvet og lage barn i ca 2 år, jeg føler meg lurt for han sier han elsker meg jeg betyr alt, jeg har flyttet vekk fra mine venner og famile, men det har enda ikke blitt noe sex. jeg spør hva som er i veien, jeg prøver og snakke om det. men det vil han ikke. vi har det fint og vi kysser og virker som vi er nyforelsket ellers men ingen sex. han prøver seg om natten når han sover, så det er ikke noe fysisk jeg vet bare ikke hva jeg skal gjøre. og vist jeg maser så mister han i allefall lysten beklager det var rotete men noen som har noen tips om hva jeg skal gjøre?
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2006 #2 Skrevet 15. juni 2006 Jeg har kansje misforstått deg litt, men hvordan kan dere prøve å lage barn visst dere ikke har sex? Sex=barn!???
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2006 #3 Skrevet 15. juni 2006 kanskje han har en eller annen psykisk sperre - slik at han ikke får reisning? det er neppe det at han er utro, da dere kysser og virker nyforelsket. dessuten er jo ni måneder lang tid. eller kanskje ble sexen for babyfokusert for ham? bestill time til ham hos en sexrådgiver el., den kan jo bare avbestilles om han nekter å dra.
aroma Skrevet 15. juni 2006 #4 Skrevet 15. juni 2006 Hei! Jeg også lurte på hvordan dere kan prøve å lage barn i 2 år, men ikke ha sex. Og så lurer jeg svært på hva du mener med at han prøver seg om natten mens han sover. Mente du mens du sover? Hvis det var det du mente, er det garantert noe han er redd for, eller noe som plager han.
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2006 #5 Skrevet 29. juni 2006 høres veldig ut som noe psykisk? kan han ha blitt misbrukt som barn??? hvordan var sexen før? Har den endret seg etter at det ble fokus på å skulle lage barn... eller var det alltid slik at han kan kysse og flørte, men har vanskelig for å ha sex?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå