Anonym bruker Skrevet 15. juni 2006 #1 Skrevet 15. juni 2006 Tips for å unnga dette? Er redd for at lille banet skal få vondt og dermed skrike hele turen...
Gjest Skrevet 15. juni 2006 #2 Skrevet 15. juni 2006 Gi pupp/flaske eller smokk når dere går opp og ned! Da suger og svelger babyen, og får ikke dotter i ørene!
msModa Skrevet 15. juni 2006 #4 Skrevet 15. juni 2006 Det sies at babyer ikke får dotter i ørene. Det er et eller annet som ikke er ferdig utviklet, og dermed slipper de det problemet. Håper dette stemmer
gutt og jente og ei i hjerte Skrevet 15. juni 2006 #5 Skrevet 15. juni 2006 Ammiong, tutt med malt ekstrakt på og baby kjeks hjalp oss.
Line_85 Skrevet 16. juni 2006 #6 Skrevet 16. juni 2006 Jeg flydde med lille Adrian når han var 6 uker. Den første flyturen ga jeg han smokk...og den andre flyturen da fikk jeg ikke amme, eller gitt han smokk(han ville rett og slett ikke). Var kjempe nervøs for at han skulle få dotter i ørene, men det gikk sååå bra atte. Vet ikke om man egentlig trenger å bekymre seg så mye jeg?! Fløy også når han var litt over 2 mnd. Da ga jeg han heller ikke noe, og han bare kosa seg..Ble ikke noe skriking i det hele tatt..MEN, vet ikke om det er sånn med alle eller jeg bare var heldig da. De sier at amming, smokk eller flaske skal hjelpe Flyturen kommer til å gå kjempe fint, vet om mange som har reist med så små og babyen sover stort sett hele tiden eller bare koser seg
Tigerbabe Skrevet 16. juni 2006 #7 Skrevet 16. juni 2006 Et lite tips jeg fikk fra en flyvertinne, ikke vær for rask med å tilby puppen med en gang flyet starter. Ofte går det noen minutter med flyet på rullebanen før det tar av. Mange gjør den f"eilen" at babyen er ferdigammet når flyet går opp i lufta.
Lovinda80 Skrevet 16. juni 2006 #8 Skrevet 16. juni 2006 Jeg var på flytur med dattra mi da hun var 5 uker, 7uker og 4mnd. Det viktigste er at babyen patter (pupp/smokk) når flyet skal lande. Det skal angivelig være verst når dottene skal ut av ørene... Det gikk helt fint med jenta mi alle 3 flyturene. Da hun var 4mnd hadde hun bare smokk og sov hele turen. Hun sov stort sett hele tida på de andre flyturene også, men da fikk hun pupp på tur ned. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå