Anonym bruker Skrevet 15. juni 2006 #1 Skrevet 15. juni 2006 Hvordan trene på å få orgasme? Jeg får orgasme alene med vibrator...., men ikke med sambo..... Med han faker jeg. (Dumt, men sånn er det.). Jeg klarer ikke å få orgasme uten vibrator alene heller....Hvordan kan jeg trene opp evnen til å få orgasme? Sånn at jeg en vakker dag kan få ekte orgasme med han? Det er ikke aktuelt å fortelle han om mitt "svik".
små Skrevet 15. juni 2006 #2 Skrevet 15. juni 2006 Du kan ikke bruke vibrator samtidig som du har sex med han? Det kan jo iallefall være en begynnelse=)
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2006 #3 Skrevet 16. juni 2006 Jeg tror kanskje du må lære deg til å slappe av mer sammen med din samboer. fortell han hvordan han skal gjøre det for at du skal ha det best. Hjelp til litt selv. Ikke tenk så fælt på at du skal få orgasme. Det er mulig det er det som stresser deg, slik at den ikke kommer. Jeg har en bok hjemme som jeg tror heter "om å elske fra a-å". Der står det litt om hvordan man kan trene seg opp. prøv og vær skikkelig tent før du forfører han i seng.
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2006 #4 Skrevet 18. juni 2006 Hvorfor ikke stimulere deg selv (med vibrator eller hendene) mens du har sex med ham? Han liker det sikkert også... Og gi beskjed hva han skal gjøre, veiled ham hvis han gjør ting feil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå