Gå til innhold

Har dere bestemt navn før fødselen?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, siden min mann er spansk og måtte på død og liv ha det, skal de stakkars barna mine ( venter tvillinger) ha 3 navn, det blir: På jenta mi Marisol Aurelie Eliza og gutten Carlo Xavier Mateo.. herregud.

men men, vi skal bare bruke ett til vanlig da, takk og lov for det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,har nesten bestemt oss...å vil ha navnet i box før baby blir født!

Tror det er enda vanskeligere å bestemme seg etter at babyen er født,men det er jo lurt å ha noen alternativer sikkert,så man ser hva som passer best!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er bare halvveis i mitt første svangerskap, men tenker me på navn allerede. Vil ha det i boks så tidlig som mulig, men med et par navn i bakhånd i tilfelle det ikke passer til barnet som blir født.

Greit å føle seg sikker, slik at det ikke blir tatt et i siste liten. Litt trist å tenke etter dåpen at "søren og, jeg skulle heller tatt...." ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Vi har hatt to jentenavn klare i over et år vi; og vi skal ikke begynne å prøve seriøst å bli gravide før enn til høsten! Men hvilket av navnene det blir skal vi prøve å vente med å bestemme til ungen kommer da, - hvis det i det hele tatt blir jente (som jeg har på følelsen...). Blir det gutt sliter vi litt, finner ingen navn vi forelsker oss i!! ååååh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...