Anonym bruker Skrevet 15. juni 2006 #1 Skrevet 15. juni 2006 Har ikke vært kvalm på lange tider, men de siste ukene har jeg begynt å bli endel kvalm igjen.. ( er 20+6 i dag) .. Virker som det hjelper å spise, men jeg kan jo ikke ete konstant heller... Andre som har vært borti dette ? Trodde jeg var ferdig med kvalmen...
Dibber Skrevet 15. juni 2006 #2 Skrevet 15. juni 2006 Jeg har vært kvalm hele tiden, nesten uten stopp. Er i uke 22 nå. Men jeg har lest om at det er vanlig å få tilbake kvalmen i uke 21-22 pga at babyen vokser masse i denne perioden. Var en gynekolog som skrev det, men jeg husker ikke hvor jeg har lest det. Skulle visst gi seg etter et par uker da...
Har 2 Skrevet 15. juni 2006 #3 Skrevet 15. juni 2006 Jeg er 18+1, og i de siste 4-5 ukene har jeg ikke vært kvalm i det hele tatt, før i dag: tror det henger sammen med at jeg ikke slapper av nok, lever litt for mye som før med lange arbeidsdager etc. Også hatt mye vondt i hodet denne uken. Derfor dro jeg hjem fra job i dag, og ettter to timer på sofaen føler jeg meg allerede bedre :-))
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2006 #4 Skrevet 15. juni 2006 Sikker på at det er kvalme? Halsbrann kan noen ganger kjennes ut som det også...
Klara77 Skrevet 16. juni 2006 #5 Skrevet 16. juni 2006 Er 20+5 og fortsatt mye kvalm, orker ikke å jobbe mer enn 50%. Er vannvittig mye bedre enn de første 3,5 månedene (da kunne jeg ikke røre på en lilletå uten å brekke meg), men kvalmen vil liksom ikke slippe taket. Blir verre hvis jeg får for lite søvn, er sliten/stressa eller sulten. Prøver å spise ofte og lite, men jeg er jo så forbanna sulten, så det ligner litt mer på ofte og mye, dessverre... Klarer heldigvis å holde meg noenlunde unna usunne fristelser. Men jeg har altså vært kvalm hele tida, i motsetning til deg.
*Mayya* - Termin 15. mars Skrevet 16. juni 2006 #6 Skrevet 16. juni 2006 Jeg er akkuratt sånn som deg! har ikke vært kvalmen siden uke 13, men den siste uken har jeg vært en del småkvalm (er i dag 26+3) og det eneste som hjelper er å spise!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå