Gå til innhold

:o)))))) Tihi... :o)


inzaidaz

Anbefalte innlegg

Hei alle dere!

 

Vekta står i dag på 88 kg :o)

Jeg føler meg flott jeg! Tror nok vekta kommer til å gå ned litt grunnet jeg er ganske nervøs om dagen :oP

Jeg har møtt en mann! :o) Hehe! Han har den flotteste personligheten jeg noen gang har møtt!!! Han er bare helskjønn! Å han liker meg :oD ! Nei jeg er så betatt at det err HEEEEELT utrolig!!! Men han vil ikke si fra på forhånd om han kommer på besøk eller ikke...vil overaske meg, hehe :o) Han er så koooooseli!! Men det som er er jo at da må jeg jo fikse meg litt hver dag :oP *LER* Så går jeg jo på nåler hele dagen for å se om han dukker opp eller ikke hehe :o)

 

I dag vet jeg at han kommer faktisk :o) Så da ska jeg se casual flott ut! ;o) Han har sett meg uten sminke liksom...å synes jeg er flott, men vil jo fikse meg litt ekstra da :oP

Jeg setter alllll slanking på hold nå...!!! Nå vil jeg bare nyte livet og denne flotte nye person i livet mitt :o)

 

Måtte bare dele min lykke med dere her inne :o)

Tihi! :oP

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ja lever på luft å kjærlighet jeg nå! *LER* :oP

 

han var her i går....så sjønn....pusket meg i håre å på ryggen....å kysset meg....ble helt mo i knærne...hehe...det var sååå deilig å holde rundt han!! Å så luktet han sååååå godt...*sukk* Kunne sovnet av på skuldern hans...

Savner han....

Håper han kommer en tur i kveld også....

 

:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...