Gå til innhold

Linea Raffaelli i Oslo?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om noen salonger/butikker som selger kjoler fra Linnea Raffaelli i Oslo?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gå inn på www.brudekjolen.no.... det er hjemmesiden til en brudebutikk i Oslo som har Linnea Raffaelli=)

Er de ikke fine? Jeg har og lyst på Linnea Raffaelli kjole eller Rembo styling, gleder meg til å inn og prøve jeg og(men jeg skal ikke gifte meg før neste år jeg da så en stund til ennå)=)

Skrevet

Hei! Jeg åpnet linken, men fant ingen Linnea Raffaelli kjoler der. Det jeg imidlertid fant, var noe om sko. Jeg har nemlig ikke sko enda. De skriver noe som er veldig rart i mine ører. Noe om at man må ha så høye sko som mulig og hvor fin gange man får da. "I et bryllup er utseendet viktigere en komforten". Rart! Skjønner at dette ikke er en butikk for meg...

Skrevet

Det der stusset jeg på også. Var inne på siden før jeg fant kjolen min. Men ble litt paff av det utsagnet. Greit man skal se bra ut, men ingen klarer det om skoene er vonde!

Og som regel er jo kjolen så lang at den dekker skoene uansett...

Skrevet

Oi! Beklager altså! Litt svimete her, ser jo nå at det ikke er Linnea Raffaelli kjoler der! Vært inne på litt for mange sider tror jeg, går litt surr=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...