Gå til innhold

bekymret:=(


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

det er ikke meningen og spre negative tanker men trenger et sted og lufte tankene mine.de sidte dagene har jeg hatt store smerter i mage, korsrygg og underlivet.magen er blitt så vond at jeg kan sitte og klype meg selv ganske hardt før jeg kjenner noe, akkurat som om den har blitt "nummen" i tilegg til alt dette kjenner jeg veldig lite bevegelser fra lillegutt. fikk sjekket det i forrig uke og alt var bra ifølge målingene, men alikevel har jeg en følelse om at ting ikke er som det skal:=( er det bare jeg som er bekymret? er i uke 35+1.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ring føden for å be om en ekstra sjekk! Alltid godt å sjekke en ekstra gang så man føler seg trygg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ring føden.... når du forklarer situasjonen så skal de ta deg på alvor. Var selv inne hele uken før jul..og på julaften...ble satt igang 2.juledag.. De ba meg ringe bare jeg var "litt" urolig..hadde ikke ondt - men syns jeg kjente lite liv. Går nok bra dette...men vent ikke med å ta kontakt om du er usikker og redd...bare ring - de tar deg seriøst:)

Lykke til og husk de er der for DEG!

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er nok ikke noe galt, men en skal alltid ta magefølelsen på alvor, og er du bekymret, så er det bedre å sjekke en gang for mye enn en gang for lite! Synes de smertene du nevner minner meg om de som mange oppplever i det fødselen starter....kan fremdeles ta noen dager..men kanskje du er virkelig fødeklar?eller ungen rettere sagt som er det? Be om en udersøkelse, for ikke gøy å gå rundt å engste seg hele tiden! i verste fall kan du vel kanskje få høre hjertelyden hos lege eller jordmor om sykehuset mener det ikke er grunn til bekymring?? stå på...for ingen andre står på for deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...