Gå til innhold

Å bli alene?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hvordan er det? Sambo sier han ikke liker meg mer og vil flytte fra oss. To barn og meg etter 9 år sammen*snufs*

Han prenter inni hodet mitt at jeg er stygg, dum, teit og at ingen vil ha meg. Jeg er så dum og teit at ingen vil like meg, sier han. Han tar fra meg all selvtillitt. Hvordan kan jeg sende barna til han når det er hans helg? Hvis jeg er ute en liten kveld er huset bombet av rot og han lar barna gå på selvstyr. Jeg får aldri hjelp til rydding, matlaging, vasking eller noe annet. Han skifter ikke dekk på bilen heller, og jeg har piggdekk på fremdeles. Han er en veldig spesiell mann men skal alltid snu det mot meg, at det er jeg som er dummest osv.

Er bare lei meg jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kom deg vekk mens du fortsatt ser hva han gjør med deg. Det er ikke sunt å leve i et slikt forhold.

 

Jeg mener du bør be om time på familievernkontoret, der kan du først få time alene så du kan få luftet tanker med en annen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han der skal du bare være GLAD for å bli kvitt!!!! Har selv vært borti en som prøvde seg på det å knekke meg en gang (men han vasket hvertfall huset), men jeg endte med å dumpe han til slutt uansett da jeg oppdaget at jeg faktisk hadde draget på andre typer ;-)

Ser du at barna ikke får det de trenger av tilsyn hos han så får du kreve tilsyn under oppsyn (da kan barnevernet komme med en person som er med han de gangene han har samvær).

Ikke vær lei deg! Ta med deg ungene ut i sommervarmen. Det beste er nok muligens å flytte selv....får på sett å vis en ny start da. Og tror han hadde blitt litt paff da om han oppdaget at du hadde fått deg egen leilighet og flyttet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...